Info Anorexia Nervosa..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 21:48

Halloooo bokkers!!

Ik moet voor school een werkstukje maken over Anorexia Nervosa. Nu zoek is daar informatie over, en foto's. Heeft dat hier iemand voor mij?! En heeft er hier zelf iemand een keer Anorexia gehad?! Laat het me please weten, wand voor vrijdag moet ik mijn werkstuk af hebben. Als je nog site's weet over Anorexia, zijn die ook van harte welkom!!

Amy

Whisper

Berichten: 132
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 21:50


hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 01:30

hoi ik heb nog een heel werkstuk over eetstoornissen liggen als je mij jouw e-mail adres doet kan ik het je mailen wel ff doorgeven kan ik de diskette ff voor je opzoeken!
verder moet je de site van de anorexia en boulimia nervosa site eens proberen vie google vind je hem zo
succes!

Petra1
Berichten: 103
Geregistreerd: 03-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 10:04


Kelsey
Berichten: 355
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: hoerendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 17:05

hey

als je een intervieuw wilt houden of wat vragen stellen mail mij dan maar.
ik lijd aan anorexia en ik ben nu langzamerhand aan het genezen , mail me als je wat wilt vragen

Kelsey_4ever@hotmail.com

liefs kelsey

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 07:41

Hoi New Forest,

Mijn zusje heeft enkele jaren geleden anorexia gehad. Ze is in het ziekenhuis opgenomen om bijgevoed te worden toen ze nog maar 31 kilo woog!!!! Ze weegt nu trouwens tussen de 55 en de 60 schat ik! Na het ziekenhuis is ze een jaar lang opgenomen in een kliniek. Als je meer wilt weten moet je me maar een PB-tje sturen.

Wat toendertijd heel eng was, was dat mijn zusje het niet onder ogen zag en 'overgehaald' moest worden om in het ziekenhuis te worden opgenomen. Ze kon in het ziekenhuis blijven totdat ze iets van 35 kilo was. Opgenomen worden in de kliniek kon pas vanaf een bepaald gewicht (40 kilo en meer geloof ik, anders slaat de behandeling niet aan! Frusty )