m&m's over de datum?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:14

Nee, bij schimmel gooi ik het wel weg, want een schimmel heeft wortels die door het hele produkt kunnen zitten.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:14

Schimmel heeft wortels? Jee, daar had ik nog nooit van gehoord!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:35

Polly"]
Ik heb een onbedwingbare drang naar M&M's (klinkt wel erg dramatisch he). Nou wil het toeval Haha! dat ik een zakje in de kast heb staan, alleen is die over de datum (24-7), kan ik die nog veilig opeten?
[/quote]

Mmm ja ik zou ze in ieder geval nog proberen, helemaal als ik erruge trek in chocolade zou hebben Haha!

[quote="Prima schreef:
Zouden jullie dan ook de schimmel van de (gewone) kaas afsnijden en de bolletje pluis van de bovenkant van de jam?



Gatver de gatver, waar ken ik dit van........ Wow! nee dus, dat zou ik niet doen, bij mij gaat zoiets linearecta de vuilnisbak in

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:39

Hey Napoleon, vertel! Waar ken jij dat van? *LOL*

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 20:45

ik heb ook wel eens m&m's gegeten die over de datum waren en ik leef dus nog steeds Haha! dus jij kan ze ook vast wel eten Knipoog

wat ik dus een keer heb gehad was dat ik een bekertje chocomel aan het drinken was maar die had ik een heel klein stukje open gedaan dus je kon er niet in kijken zeg maar want het gat was daar te klein voor.. toen was ik aan t drinken en toen dacht ik.. gadver.. wat heb ik nu in me mond Verward wat het een schimmel (kotssmilie) ik had t dus echt niet meer he.. ging echt over me nek..!! en ik had zaterdagochtend toen ik terug kwam van uitgaan worstjes gegeten die een jaar oud waren! wat ik dus eerst niet wist totdat we op de datum keken.. de rest van de dag ben ik super misselijk geweest want moest er elke keer aan denken bah bah