Zijn we zo aardig of hebbenw e geen verstand?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 20:37

Citaat:
Op 2001-11-06 14:58, schreef Gail:
Hallo, het gaat niet om afkraken. Maar waarom plaats je een reactie die niet klopt? IK zou of niet reageren of zeggen dattie een leuk kleurtje heeft ofzo of dat ie lief lijkt ofzo maar NIET dattie goed springt.


IK kan aan 1 foto niet zien of een paard niet goed springt..... Frusty

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 21:06

ik zet eigenlijk alleen een reactie als ik het een mooi beest vind. wat amulet zij over die haflingers ben ik niet met dr eens. ik heb ook wel dat ik niet ect op haflingers val maar toch als ik er soms een zie is het wel van wauw dies mooi. dat heeft denk ik ook met het type te maken. je hebt de luxe types en de ouderwetse. ik vind sommige haffies zeer zeker wel mooi maar over het algemeen val ik er niet op. ik zet dus alleen mijn mening neer als het paard me bevalt. zoals bij een topic van die bonte pony's. had ze gezien en dacht getsie. veel te weinig wit. tja ik overweeg dan of ik het er toch neerzet. maar doe het dan toch niet omdat ik geen mensen wil kwetsen. aan de andere kant... als je een foto plaatst kan je verwachten dat er reacties op komen. zowel positief als negatief omdat smaken nu eenmaal verschillen.ALS ik dus echt een reactie neerzet is dat een eerlijke reactie. want al vind ik hem niet mooi en wil dat toch kwijt zet ik dat er ook wel bij.

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 21:11

ik kijk ook zo vaak foto's maar soms heb ik ook zo iets jah je kunt wel zeggen mooi paard enz maar dat staat er dan al 100x en dan heb ik ook zo iets van mmm jah laat maar zitten vandaar dat je van mij ook niet vaak bij in the picture reacties ziet

Fitzroy

Berichten: 25134
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 21:40

Ik kom ook bijna niet op In the Picture moet ik zeggen, maar de keren dat ik er geweest ben, viel het mij ook op.

Dan zag ik echt een in mijn ogen lelijk paard en dan zette iedereen erbij: wat een mooi dier.

Ik lees dit dan en plaats dan liever geen reactie, kun je ook niemand kwetsen .....

Ik snap best wel dat mensen hun eigen paard/pony het mooist vinden, hoewel ik zelf heel goed weet dat er veeeeel mooiere paarden dan Fitz bestaan, maar om de waarheid om zeep te helpen, nee, dat is niet aan mij besteed.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 23:17

Als ik een paard echt niet mooi vindt, reageer ik gewoon niet op dat topic, dan bekijk ik de foto's en zet er geen reactie onder. Heel simpel. Ik kwets dan ook niemand. Haha!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 23:38

Ik ben t er volkomen mee eens! Iedereen reageerd maar met oooo die is mooi en wow wat is ie leuk!Maar sommige zijn echt niet leuk en natuurlijk zet je je paard er niet op om afgekreekt te worden maar goed je moet ook tegen kritiek kunnen! Ik sluit me aan bij fitzroy!