Ik vind het best spannend om deze vraag te uiten, maar jongens ik bedoel het niet banketstaaflig ik vraag het me echt serieus af!
Het slaat met name op In the picture, waar mensen vol trots plaatjes van hun paard/pony zetten. De reacties zijn over het algemeen genomen mega-positief. Dan zie je bijv. een paard springen met zo'n beroerde voorbeentechniek, en dan staan er alleen maar reacties van 'wauw', 'fantastisch' etc. etc.
Ik zie dan soms dingen dat ik denk, ja leuk, maaar.....zus of zo. Maar na 15 positieve berichten ga ik dat toch maar niet neerzetten, dan voel ik me gelijk een trut. Ik zet dan dus geen reactie neer, plaats alleen positieve als ik het meen.
Maar ik vraag me nu al een tijdje af: diegene die dus 'wauwie woopsy wauw'-reacties geven, willen die iemand niet kwetsen, of hebben ze er gewoon totaal geen verstand van, of hebben ze dat wel maar durven ze geen aanmerking te maken (zonder een paard af te branden, begrijp me niet verkeerd!!), of is er nog een andere reden??
Ik ben gewoon erg benieuwd. En nogmaals, er staan heeeeeeeel veeeeeel leuke paarden op In the Picture, ik bedoel het dus niet banketstaaflig, ben gewoon echt benieuwd.

.
.
is het wel steeds dat gezeur van "je zit niet recht", "stom dat 'ie dit of dat" etc.