Zwerver bij de fjorden + foto

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 23:42

Ik vind eigenlijk dat er een beetje minderwaardig over zwervers wordt gedaan ... het zijn gewoon mensen en met de meeste is niks mis. Ik woon ook afgelegen en hier zie je geregeld zwervers lopen ... Maar zown mens moet toch ook een plekje om te slapen. Ik zou ook niet gelijk de politie bellen .. gewoon roepen ... en als die daar njiet op reageert gewoon aan zn schouder ofzow. ... maar met een stok.... Nouwja ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of die er nog is Haha!

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 11:58

Ben benieuwd hoe dit is afgelopen.... is er al meer bekend?

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 12:43

Ilkkah?? Ben je er nog wel...het is al zolang stil bij je....
Echt poedersuiker dat die man bij de Fjordjes ligt, ik zou echt heel lang bang blijven ook als hij weg zou zijn...

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 12:51

Sorry maar ik vind het een beetje overdreven worden. Haha!
Een zwerver is niet meteen een junk, of iemand die je wil vermoorden ofzo...
Waarschijnlijk heeft hij niets kwaad in de zin, anders was er allang wat raars gebeurd daar. Die man zoekt ook gewoon een plek om te slapen hoor. Scheve mond

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 12:57

En Ilkka heb hem nu pas 1x gezien en daarna hebben we niets meer van haar gehoort. Wie zegt dat ie daar maar 1 nachtje heeft gelegen en nu weer een ander plaatsje zoekt om te slapen?
Bovendien is het het niet eens op het terrein waar de fjorden staan maar ergens tussen wat vrachtwagens. Als de mensen van wie de vrachtwagens zijn er problemen mee hebben zullen hun zelf wel actie ondernemen.
Sorry maar ik vind de reacties van hooivorken...dommigheid.. Scheve mond

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:02

nou ben ik ook wel nieuwschierig geworden

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 08:57

Ilkkah schreef:
ja zei mijn moeder ook, miss is die wel stomdronken, maar vind het niet prettig dat ie in de buurt van mijn paarden rondloopt,


Zeker niet!!
He bah, straks gaat ie nog gekke dingen uithalen Scheve mond
Pas er maar mee op!!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 12:03

mijn internet was stuk.
Maar ik heb die man niet meer te pakken gekregen, heb wel zijn nummer gevonden,
gister zou ik voor ik naar de voetbal ging nog even langsgaan of alles goed was met de paarden en om even bij die man aan te bellen (hoefde ze gisteren nl. niet te doen) maar we waren opeens laat dus mijn vader had geen tijd meer voor die man dus ben alleen even paarden gedag wezen zeggen, ze stonden er vredig bij, man lag er iig niet (weer) en het stalletje was ook leeg, had geen tijd om naar de hooischuur te lopen om daar te kijken dus weet niet of die nu weg is of neit)