Mijn zgn relatieproblemen zouden daar in meespelen en weetikveel
Maargoed. Ik vraag me dus af; vinden jullie dat je mensen via bokt goed kan leren kennen (okee, natuurlijk kan je ze leren kennen zodat je tot de conclusie kan komen; die vind ik aardig, die vind ik een beetje een zeikerd) maar zodat je een oordeel over ze kan vormen?
Ik vind tot op zekere hoogte van wel. Bij sommige berichtjes zie je een herhaling, sommige mensen goeien hun hebben en houden op internet en daar kan je aardig wat uit opmaken. Sommige mensen kunnen met een beetje amateurpsychologie iemand misschien een beetje uitplozen.
Maar om te zeggen dat ik, op basis van de berichtjes die ik van iemand lees, kan zeggen wat zijn beweegredenen zijn, oid, waarom ie zo reageert, nou nee. Wat dat betreft is bokt niet veel meer dan een klaslokaal denk ik. Je ziet veel mensen, er zijn er misschien twee die je echt leert kennen, van de rest vorm je wel een mening, maar tast je verder in het duister denk ik.
Wat denken jullie?
(en voor dit weer de verkeerde kant op gaat, dit is bedoeld als interessant, informatief topic, niet om dieper op mijn persoon in te gaan en al helemaal niet om met modder te gooien. Amen
) 

)

kan ik beter niet doen. Sommigen durven/doen veel meer op internet dan in het echte leven. Vind ik persoonlijk nogal laf, ik probeer altijd rekening te houden met andermans gevoelens en daarom reageer ik niet en zucht maar een keer achter mijn PC. Komt waarschijnlijk ook omdat ik al ouder, 28, en wijzer ben.