gestort geld terughalen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 13:56

Ik krijg voor de zaak alleen af en toe een betaling terug van een postbankrekening met de vermelding Naam en nummer stemmen niet overeen. Van een bankrekening nog nooit, het lijkt me dat dat geen toeval is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 14:02

Richtje schreef:
Dat zou idd een boel verklaren Lachen En dan klopt het ook dat bij internetbankieren alles gecheckt wordt.

En tja, de IBG... zijn er mensen die daar geen allergie voor ontwikkeld hebben of zijn er uberhaupt mensen die geen slechte ervaringen met de IBG hebben Verward



Even offtopic. Ik heb nog nooit ellende met de IBG gehad. Al die jaren dat ik studeer is het altijd perfect geregeld! OK dan!

Ontopic Haha!
Als die persoon het niet onder rembours wilt verzenden zou ik nattigheid ruiken. Ik zou als ik jou was naar de persoon toegaan en het gewoon ophalen.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:36

Tessebes schreef:
Ik krijg voor de zaak alleen af en toe een betaling terug van een postbankrekening met de vermelding Naam en nummer stemmen niet overeen. Van een bankrekening nog nooit, het lijkt me dat dat geen toeval is.

En dat gaat ook via internetbankieren neem ik aan?
Hoe dat dan komt weet ik ook niet, maar ik krijg het altijd terug als naam en nummer niet overeen stemmen ook bij bankrekeningen....

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:37

Sorane schreef:
Even offtopic. Ik heb nog nooit ellende met de IBG gehad. Al die jaren dat ik studeer is het altijd perfect geregeld! OK dan!

Ook nog even offtopic dan Bloos
Dat is toch fijn om te horen Knipoog Hoe heb je dat gedaan? Ik heb toch de nodige ergernissen gehad bij de IBG, en ik ben niet de enige als ik dat zo hoor in mijn omgeving.....

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:37

Ik ga het volgende keer uit proberen als ik m'n eigen salaris overmaak. Dan zit ik er gewoon een andere naam bij met m'n eigen bankrekening nummer. We zullen zien!