NU op TV! Anky op Ned 3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:41

ohh ik hoor net van m`n moeder (maar misschien staat het hier ook al ergens) zondag a.s om 17.05 uur is de herhaling !! Haha!

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:49

Vonden jullie het niet storend dat die cameraman midden in de kür eens uitgebreid het publiek en sonja en anky ging filmen? K denk dat je in totaal maar 1 min van die kür ziet ofzo

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:05

Het ging ook niet om de kür an sich.. maar om wat Anky te vertellen had en hoe het eea in zijn werk gaat...
Zo denken eij, paardenmensen, misschien.. maar aflevering is voor alle TV-kijkers, paardminded of niet. Knipoog

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:26

Maar het stoorde wel Lachen

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 23:36

Ja maar je hoeft anky toch niet te zíen om haar te horen praten?
Nouja.. ik denk dat ik gewoon geen seconde wou missen van Blue Ocean en consorten Haha!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:04

Vond het wel een leuk programma. Vooral voor mensen die er niet zoveel verstand van hebben was het wel verhelderend en niet te technisch, maar ook voor mezelf vond ik het wel leuk om naar te kijken Lachen
Heb geen last gehad van de cameraman Tong uitsteken

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 00:25

Lenn schreef:
Vonden jullie het niet storend dat die cameraman midden in de kür eens uitgebreid het publiek en sonja en anky ging filmen? K denk dat je in totaal maar 1 min van die kür ziet ofzo


Ahuh Dat was ook de reden waarom ik het tegen vond vallen, had meer van het programma verwacht. Dat haar van Sonja in beeld vond ik ook ZWAAR irritant...

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:22

Pervinco schreef:
Ahuh Dat was ook de reden waarom ik het tegen vond vallen, had meer van het programma verwacht. Dat haar van Sonja in beeld vond ik ook ZWAAR irritant...


Ik denk dat dit programma erg goed is geslaagd in zijn opzet om niet-paardenminnend Nederland eens wat te laten zien en wat info te geven. Mijn vriendje en zijn ouders (absoluut geen paardenliefhebbers) vonden het erg leuk en leerzaam. Het programma is opgezet voor een heel breed publiek, niet alleen voro mensen die er 'verstand van hebben' om het zo maar te zeggen, misschien jammer voor ons maar zo is het nou eenmaal.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 10:24

Ik weet 't Bealy, en die wetenschap was ook de reden dat ik niet wegzapte Knipoog De uitleg van Anky vond ik het minst storend, ik vond vooral die beelden van het publiek zwaar overbodig, en dat haar van Sonja irriteerde me Scheve mond

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:23

Ik kan me nou echt niks herinneren van dat haar... Wel dat commentaar tijdens de kür. Dat gebeurt ook niet bij de andere masterclasses van haar programma. Mensen doen hun ding, daarna commentaar en mogen ze bepaalde stukken overdoen. Maar ik denk dat dat nu anders was omdat dressuur nu eenmaal niet voor iedereen te begrijpen is. Toch mogen we blij zijn met zo'n programma dat uitlegt dat paarden niet vanzelf een kür lopen en dat het járen kost voordat je met je paard zover bent.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:27

Jippie schreef:
Jennifer lest bij Edward, Tommie bij Nicole. Van Petra weet ik het niet. Maar Wouter24 zal het vast wel weten [die weet alles Haha! ].

petra lest elk dinsdagavond bij bartels. Niet bij anky dus.

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:31

Natasja91 schreef:
tommie z'n paard!!!!!! Kwijl

De laatste, wie was het, vond ik niet zo eigenlijk, maar beter dan mij Schijnheilig

Die laatste had ook een ander paard bij, en rijd normaal veel beter. Vooral op dat andere paard!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:21

Maartjuh, dat was de vraag die ik al eerder stelde (jij lijkt haar te kennen, wellicht kun jij 'm beantwoorden): Had Lucky het niveau van Noa? Het kwam op mij nl over alsof Lucky er moeite mee had.

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 23:12

Ik vond de kur van Tommie het best, hij reed gewoon het best. Z'n muziek was wel on-ge-loof-lijk bagger zeg, echt een ramp Scheve mond
Die kur die helemaal de mist in ging (was dat Jeniffer of Petra?) kreeg ik het idee dat het paard niet helemaal op dat niveau liep Verward

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 23:21

Petra. Ze had een ander paard bij zich, Noa, waarmee ze aanvankelijk zou komen, was een week voorafgaand aan de Masterclass kreupel.

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 09:54

Heb niet helemaal kunnen zien helaas maar zondag herhaling +:+

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 12:38

Jippie schreef:
Jennifer lest bij Edward, Tommie bij Nicole. Van Petra weet ik het niet. Maar Wouter24 zal het vast wel weten [die weet alles Haha! ].


Petra lest bij Imke volgens mij!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 13:13

Concorde schreef:
Ik vond de kur van Tommie het best, hij reed gewoon het best. Z'n muziek was wel on-ge-loof-lijk bagger zeg, echt een ramp Scheve mond


Hmm, ik vond de J-lo-muziekmix ook niet geweldig, hoor.... Maar voor een goede kür heb je veel pecunia nodig. Die flitsende muziekjes komen er vast nog wel voor hen!