kimmmmmmmmmm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-01 18:06

ik ga vanavond lekker stappuh!!!!!!! Party!!
nana. (oke lekker belangrijk, dus not) ach ja je moet toch eens wat onzin uit kramen.
vanavond lekker dansen op het podium en boven op de bar. mmmm moet ik alleen geen rokje aan trekken anders is het geen slim idee om op de bar te gaan staan. *LOL* Party!! Party!!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 18:18

waar gaan jullie meestal uit dan??
ff erg nieuwsgierig

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-01 18:20

ik ga altijd naar plaza di christo. kim weet ik niet. die gaat met mike enz met de auto ergens heen. ik heb geen auto dus blijven we maar in apeldoorn

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 18:21

ik moe eigenlijk leren...
nie dak denk dat dat gaat lukken maar mama heeft liever nie dak uitga...
nahja...
dan maar bokt-n he!!!

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 18:23

Ik persoonlijk vind het uitgaan in Apeldoorn niet zo gaaf!!!
Wij gingen altijd naar goor en Markelo....naar de zon en Bill's bar dat is zo gaaaaaaf en bijna nooit ruzie en dat is hier wel ff wat anders!!!!
Maar ja die discotheken zijn nu natuurlijk ook niet open Verdrietig

Jacqueline

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 18:24

nouhou ik kom met mijn babyface dus nergens in. Nouja afentoe wel maar baal altijd als ik weer voor een of andere uitsmijter sta (ja en ze zitten niet eens in een pan met een beetje peper en zout!) die weer eens naar mn leeftijd vraagt. dus heb ik besloten niet zo vaak meer uit te gaan en als ik 18 ben ga ik apeldoorn weer eens op zn kop gaan zetten. kan natuurlijk ook een onwijs dikke laag makeup opdoen maar daar heb ik een grondige hekel aan dus dan maar niet.
ah arme ikke
Huilen Huilen Huilen

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 18:24

O,ja Renate veel plezier in ieder geval vanavond maar dat zal vast wel lukken toch Pling enne van dat rokje op die bar.....tja kan lachen zijn natuurlijk.......hahahahaha

Jacqueline

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-01 18:29

mmm niet verstandig hoor sjacqueline, mijn ex staat meestal achter die bar en hij is nogal een etterbak. als je in een rokje op de bar gaat heb je grote kans dat je d'r ijsklontjes onder krijgt. dat vinden ze zeer interessant om te zien hoe meiden dan reageren. ach ja, ik gun mijn ex veel, maar dat niet.

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 19:30

Doe je er een strakke boxershort onderaan hahahahaha.......en ik ken het hoor, ging ook eens stappen had ik ook een rokje aan en toen gingen ze dus bier onder mijn rokje proberen te gooien hahahaha....en een lol dat ze hadden!!!!

Jacqueline *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 19:56

oeeeeeeeeeeh... *meezingen*...

Naja, ik ga vanavond een beetje bio doen, en dan lekker film kijken oid, en dan lekker naar bed, en morgen bio leren, leren leren leren leren... Need I say more?

Laui...

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 20:21

Nou, ik kan niet uitgaan, alle bossen zijn afgesloten, mijn 145 engelse volbloeden staan zich dood te vervelen. Alleen een beetje harde weg om over te hobbelen. Ik wil zandpaden, grote bergen modder en steile heuvels om lekker door te ploegen.

LAND-ROVER not just own them, drive them!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 08:11

Pffff waar gaan wij heen. Meestal naar Alcazar in Puttershoek Das heel groot heel gaaf en weinig ruzie Je hebt een grote discohall waar ze echt vanalles draaien R&B tot bekende trance nummers (zijn wij dus nooit) een saloon das westernmuziek en hebben ze vaak zo'n rodeostier das vooral als je wil banketstaaf staat geen harde muziek
Je hebt de Trance zaal waar wij meestal zijn das oldschool trance en soms oude hardcore nummers heel soms hebben ze ook nog houseparty's hier op vrijdagavond Party!! Party!! Party!!
De laatste zaal is het apreski gebeuren= veel zuipen stomme muziek zoals anton blabla ben er ds nog nooit binnengeweest

dan de kreek bardancing gaan we vaak heen als we nergens zin in hebben = dus zuipen en banketstaaf en eef en ik dansen haha te vergelijken met de tapperij gelukkig is de leefdtijd wat hoger.
Tja en verder gaan we het hele land door naar Houseparty's of pakken we een discotheek in R'dam zoals Ministry of Dance en Hollywood

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 13:02

Joehoeeee!!! Hahaha jullie moeten maar eens naar Ameland komen, hardstikke gezellig!!
Nou ja, alleen als jullie dus komen, want zonder toeristen is er geen BAL aan!!
Ben blij dat het seizoen weer begint! Een nadeel is dat de hond niet meer los mag en dat je om de zoveel meter iemand onder je paard hebt! Schijnheilig

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 13:04

weet je wat leuk is de hollywood rotterdam ben ik samen met mayo en meertje geweest echt gaaf

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 19:29

haha ik vond er dus niets aan .... veeeeeeeeeeel te druk en een veeeeeeeeeeel te hoog TMF gehalte...

ene Jantina we komen nog steeds hoor!!!!!!!!!!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 20:36

Ik ga soms naar Hollywood, vind het daar meestal wel leuk, vooral in de westernzaal (of hoe je dat ook noemt)

Enne Marjolein, ik heb ook zo'n "babyface" Ben 19 maar de meesten schatten me pas 15 Kusje

Nou ja zit er niet mee, maar je bent dus niet de enige die dat heeft (jij blij *lol*)

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 20:42

sjee ik dacht dat jij 21 was. heb ik weer eens ergens fout gelezen. iemand anders die 21 is???
hmmm raak hier echt in de war. nouja ik wil 18 lijken maar dat doe ik dus niet als ik 18 ben mag ik gewoon overa in. ga ik dus vet gebruik van maken dusover een half jaartje