Shiloh en haar rokjes fobie...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:40

Ik moet zeggen dat ik deze rok ook te lang vind voor de latin.. Ik heb hier nog wel een jurkje liggen voor het latin dansen.. Is ook schuin met wat van de dingen eraan, gewoon zwart met glitter bandjes.. Ontzettend fijn ding, alleen een crime met aan en uittrekken, maargoed dan heb je ook wat Haha! Voor de ballroom had ik een lange jurk met 2 splitten aan de zijkant tot aan de knieen..

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 22:51

ik ben het helemaal met de adviezen van Laura eens
Ik voelde me er ook nooit super in, nog steeds niet, maar vind het toch wel leuk. je kan het echt hebben! Succes alvast!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 23:11

Ik vraag me uberhaupt of je kunt dansen in zo'n stijve rok? Zo kun je het gepassioneeerde van b.v een flamingo toch nooit uitbeelden? ( Lijkt mij persoonlijk ) Ik ben het eens met Laura, maar het begin is er iig!

Dus.. wen er aan, en probeer toch nog eens op zoek te gaan naar andere rokjes/stofjes. Je zult zien dat je met iets vrouwelijkers je meteen veel zelfverzekerder voelt; zeker als je het kunt hebben! Want je hebt een harstikke mooi figuur!

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:27

Anders ga je gewoon wat passen en neem je iemand mee met de digi. Lekker foto's maken in de winkel (als je op een rustig moment gaat mag dat vast) Zet je foto's hier neer en hulp zat bij het kiezen!

Ik ben benieuwd! Haha!

Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 13:29

zo stijf is de rok niet hoor, valt best wel mee eigenlijk, ik kan der prima in dansen en een bietje swieberen doet hij wel, maar niet veel.

ennuh? flamingo? die kan ik toch niet Haha!
ik dans latin: cha cha, rumba, jive, samba, paso doble... en ballroom: quickstep, tango, engelse wals, weensewals en "slowfox" die laatste kan ik nog maar een beetje en heb ik net als de weensewals gewoon geleert door de man te volgen Tong uitsteken

als er nog iets nieuws komt, gaat dat minstens een paar weken duren Tong uitsteken heb voorlopig nog geen geld Tong uitsteken

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:52

Ik heb ook een rokjesfobie, maar heb nu een heel leuke gevonden bij de Hennes. Dat ding kostte maar een tientje, zit heerlijk en hij is heel soepel. Loopt een klein beetje uit en precies tot de knie (het bedekt dus de euh... moeilijke gebieden Haha!)
Persoonlijk vind ik deze wat stijf...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 16:51

Kijk eens op www.flashdance.nl die winkel zit in Utrecht en is speciaal voor danskleren voor allerlei stijlen Lachen

Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 17:23

Mayo schreef:
Kijk eens op www.flashdance.nl die winkel zit in Utrecht en is speciaal voor danskleren voor allerlei stijlen Lachen


Maar is dat officiele wedstrijd kleding of gewoon confectie kleding?

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 17:36

Volgens mij hebben ze ook wedstrijdkleding, maar ook wat simpelere

Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 07:24

maar het mag dus absoluut geen wedstrijd kleding zijn. Dan word je gediskwalificeerd. Gewone confectie kleding uit de winkel dus.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:07

Huh? Je gaat wedstrijden dansen en dan mag je geen wedstrijdkleding? Nu vat ik 'em niet meer *LOL* Maar ze hebben daar iig vanalles, ga gewoon eens kijken als het kan Knipoog

Ga anders eens kijken bij Lipstick, zit ook in Utrecht en vast ook in andere plaatsen of bij Superstar, deze hebben ook vaak rokjes die mooi chique, sexy en soepel vallen

Shiloh

Berichten: 19793
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 09:29

Wedstrijd kleding mag pas aangetrokken worden vanaf een bepaald niveau. De nieuwelingen klasse. Daarvoor heb je de Debutante 4, 3 en 2. En daar mag je dus geen wedstrijd kleding dragen, maar gewone confectie kleding...

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:33

Idd zoiets als iedereen hier boven al zei Knipoog Maar je mag wel iets vrolijker kijken hoor en je hebt er echt wel de benen voor!! Ik vind het rokje wel sjiek staan op zich maar voor Latin is het te stijf/klassiek. Daar heb je iets meer fleurigers en losser voor nodig. Zelf zit ik nu een jaar op stijldansen en vind ik het ook superleuk om te doen, ga nu dit jaar naar zilver Lachen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 00:32

Oh, dan moet je bij uitgaanszaken kijken Da's 'gewone' kleding en niet speciaal voor wedstrijden gemaakt Haha!