Jambers->Alle mensen uit Vlaanderen zijn gek!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:01

Cealli schreef:
Ja, maar dat mag niet hè, van links..


Nee die hebben liever dat alle oudjes hun laatste duppie tien keer moeten omdraaien en dat de gehandicapten zelf hun boontjes gaan doppen, zolang het uitschot van het nederlandse volk maar hun centen krijgt Boos!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:07

Ach,.. die hebben toch alleen maar Nederland zo gemaakt dat wij het goed hebben, en we hun lekker kunnen laten verdrogen.. Waarom zou je hun een goede oude de dag verzorgen, als je ook mensen voor dat geld op hun kont kan laten zitten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:09

Cealli schreef:
Ach,.. die hebben toch alleen maar Nederland zo gemaakt dat wij het goed hebben, en we hun lekker kunnen laten verdrogen.. Waarom zou je hun een goede oude de dag verzorgen, als je ook mensen voor dat geld op hun kont kan laten zitten..



Dat is wel de instelling ja. Echt ons kabinet bestaat alleen uit fatsoenrakkers die, naar mijn mening, totaal geen idee heeft van wat er in ons land speelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:15

Ik zie me zo iemand al als collega hebben, dank je wel.

Die zijn dan toch altijd ziek, dus kun je voor 2 werken, kost nog meer geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:28

russel schreef:
Ik zie me zo iemand al als collega hebben, dank je wel.

Die zijn dan toch altijd ziek, dus kun je voor 2 werken, kost nog meer geld.


Sorry maar ik zie die mensen liever aan het werk, geen werk geen geld. Dan gaan ze wel hoor.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 11:31

Ja maar bij jambers zoeken ze echt wel de marginaalste gevallen hoor *LOL* !! In NL kan je evengoed naar zulke gevallen zoeken Tong uitsteken !! Ik kijk wel best vaak naar jambers , of telefacts(als jullie dat kennen ?) , ben een sensatiekijker Bloos !

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 17:32

telefacts.. nope, volgens mij is dat hier nog niet ontdekt..