Nieuw huis!?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 13:20

wil ik ook Huilen *is stik jaloers*

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-04 13:53

Op een boerderij wonen is altijd al mijn droom geweest.
Het had er ook nooit voor me ingezeten hoor, was ik niet boven mijn stand getrouwd!
(ik zeg dus niet dat ik met mijn man getrouwd ben voor het geld dat zijn vader heeft!!!).
Ik heb gewoon een onwijs lieve schoonvader die mijn droom waarheid wil laten worden.
(en ik heb hem 17 mnd geleden een pracht van een kleinkind gegeven, en die moet natuurlijk wel met de nodige beesten opgroeien, dat heeft hij ook gedaan).

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 19:16

Ylana schreef:
In roosendaal is het in de Rietgoorsestraat.

dat ken ik. Daar woont een vriend mij mij echt een lekkerding Haha! . Die gaat nu in het huis van zijn opa wonen met binnenbak enz net nieuw gebouwd. Maar dat huis is echt mooi hoor waar je gaat kijken

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 12:17

Nou, we zijn zo juist terug van de 1e woning en die was HELEMAAL NIETS!!! Dw woning was klein en behoorlijk gedateerd, de schuur stelde totaal niets voor, er waren enkele stallen geweest maar die waren afgebroken.
Ach ja, op naar de volgende!

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 17:48

We zijn weer thuis.
De woning in Roosendaal was mooi, heel mooi, met alles wat we zoeken maar...... het is bij nader inzien toch TE ver rijden vanaf de zaak.
We zijn juist vanuit Den haag deze kant opgekomen om van de files af te zijn dus dat zal hem hoogst waarschijnlijk niet worden!

Maar nu... de woning in Hulten.
In 1 woord FANTASTISCH!!! Het huis zag er heel mooi en onderhouden uit. De kamers waren allemaal ruim opgezet, in zeer goede staat.
Er was een grote garage met daar achter een grote hobbyruimte.
Er zijn alleen nog geen stallen op het perceel, maar die zijn natuurlijk zo gebouwd (laten bouwen dan he!) en een rijbak idem. Verder is het een perceel van ruim 14.000 m2 dus plek zat voor alle beesten en een speeltuin voor mijn dochter. En het perceel is al geheel omheind.
Ik denk (en vooral hoop) dat dit hem wordt!!! Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes.

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 18:39

jammer dat roosendaal niks is geworden

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 19:28

Alles was wel echt mooi daar! De stallen, een zwembad etc. Alleen wil ik het mijn man niet aandoen om WEER elke dag tot twee keer toe in de file te staan. Erg jammer inderdaad.