post naar Zweden: per lange-afstandseend?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 16:19

Begin juli stuurde ik een pakketje met daarin een paar Nijntje-sokken naar een vriendinnetje in Stockholm. Ik maar wachten op een bedankje van haar, maar ik hoorde maar niets. Drie weken later lag het pakje weer in mijn bus: onbestelbaar, adres bestaat niet (maar dan in het Zweeds Haha! ). Nou ja zeg, zo onleesbaar is mijn handschrift toch niet? Verward

Afijn, begin augustus het pakketje weer op de bus gedaan, en af en toe eens belangstellend geïnformeerd of het al was aangekomen. Nope. Krijg ik net een sms-je van haar: 'Thank you for the lovely socks, they have finally arrived!!!'. En het is nu begin november... Koe

Vraag me af waar die sokken de afgelopen drie maanden allemaal zijn geweest...

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 16:24

misschien had de postbode het koud?????

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 16:36

Ach ik ken het probleem het hoofdkantoor van ons zit in Zweden. Wij doen alles via de DHl anders kom het niet aan Frusty .

Maar zullen het nu zweetsokken zijn geworden of niet Verward .

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 16:36

De postduif zat in allemaal windhozen, is toen onverrichter zaken weer naar huis gegaan...
Daarna weer opnieuw, maar toen zag hij andere vogels die op weg gingen naar zonniger oorden en hij (het was Henk!!) dacht IK GA MEE!!! Ik wil ook naar de zon!!
Toen hij daar een maandje had gerielekst, beetje in de zon had liggen bakken, in het warme water had gezwommen, cocktails had gedronken uit ananassen, vergezeld door HETE Hoeladuifjes, belde zijn baas hem boos op op zijn duifmobieltje, omdat hij nog een pakje moest bezorgen...
Verdrietig nam Henk afscheid van (haha Bertje!!) nee van de schone vrouwen in dat paradijs en is hij helemaal naar Zweden gevlogen!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 16:38

Haha, dan zijn het nu zweeDsokken! Haha!

Maar het blijft wel vaag ja... Verward