Zij moeten per 17 december hun huis in Hilversum uit en ik dus ook. Nou is het probleem dat ik niet terug kan naar mijn moeder (wil ik ook op zich niet) omdat zij vanaf 17 november een paar maanden op een huis gaat passen in Zuid-Frankrijk.
In ons huis komen dan ook oppasmensen en ik zou daar dan wel op mijn oude kamer kunnen gaan zitten, maar daar heb ik niet echt veel zin in...
Mijn vader woont in Amsterdam, maar daar wil ik ook niet wonen.
Omdat ik al heel lang in Apeldoorn kom (mijn oom en tante hebben een boerderij met paarden, Nimbers stal oa) en daar ook best veel mensen ken, wil ik het liefst daar voor een half jaar gaan wonen.
Nu had Shaienne een heel goed idee. Ze zei namelijk dat er waarschijnlijk wel kamers boven een snackbar in A'doorn-centrum te huur waren. Zij heeft opgebeld en elke keer was de man die daarover ging niet aanwezig. Nu heb ik uiteindelijk gisteravond zelf gebeld (zooo eng!) en die man was er. Hij zei dat ik net te laat was, want tot 2 weken geleden waren die kamers ook idd vrij. Echt stinkmodder dus. Als ik nou iets eerder had geweten dat ik niet mee naar België ging, en die man er eerder was geweest....
ik had eigenlijk wel gehoopt dat dat door zou gaan, is nl hele leuke locatie.
Ik heb net via marktplaats op een andere advertentie gereageerd, maar dat is eigenlijk wel een beetje aan dure kant. Er zijn echt weinig kamers te huur in Apeldoorn!
Nou is het dus zo, dat ik niet op straat sta, als ik 17 december ook mee het huis uit moet, ik kan dus naar mijn vader of in mijn oude huis... maar het is wel allemaal heel poedersuiker!!
Naja, dat moest ik ff kwijt.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorée op 2001-11-02 11:57 ]</font>
. Op mijn zolder is nog wel ruimte in een klein hoekje
samen met de andere beesten

dan komt ze bijna tegenover ons te wonen of ik dat overleef...
\ maare doree misschien kun je terecht in 1 van de studentenhuisjes tegenover Middelink.