Ik krijg zoals verwacht een hoop afmeldingen ivm met de verzendkosten. PLEASE regel wat ipv afzeggen want ik heb opzich ruim gerekend maar als ik er minder dan 95 overhoud schieten Brooke en Hieke erbij in.
Ik hoop al het geld voor 15 november binnen te hebben zijn er mensen die NA 15 november pas betalen (over onderweg is) laat me dat PLEASE even weten via PB. Ik ga er dan hard aan trekken om ze voor 16 december klaar te hebben. Waarom er is dan een wedstrijd op ZH waar een aantal bokkers aanwezig zullen zijn (Prakkie, Nimber enz....).
Ik zie een aantal topics verschijnen over de verzending. Mensen die ervoor gekozen hebben het te laten versturen adviseer ik om toch nog wat te regelen want het verzenden is een dure en lastige grap.
Als er mensen zijn die ze naar een centrale adres verzonden (per post) willen hebben. Laat het me dan zo snel mogelijk weten. Er is een kans dat als er meer dan 3 caps in een doos moeten ik grotere doos moet aanschaffen.
Prijzen:
Cap zonder verzending per post fl. 22,50 (per stuk)
Cap met verzending per post fl. 32,50 (per stuk)
2de cap per post verzenden Fl. 22,50 (per stuk)
Er zijn er maar 2 die er meer dan 2 hebben besteld en die komen het geloof ik ook ophalen?.
.Voor de nieuwe bokkers en mensen die nog niet besteld hebben. Jullie kunnen gewoon betalen graag dan wel Boktnaam en kleur cap en aantal vermelden.
.<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-11-01 13:09 ]</font>
Maar goed, je hebt het zo snel mogelijk.
.
. Ik steek ik heel veel tijd in en zo nog meer tijd om te zorgen dat het allemaal aankomt bij de mensen 
!
.
Je hebt er een nodig voor netjes