VAKANTIE!!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Munji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-01 07:25

Ik heb vanaf vandaag 4,5 week vrij!!!! Haha! Wordt ik vanmorgen gewoon om kwart voor 6 wakker...

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 08:05

Grmbl... Boos! wrijf het maar even in...bij mij op het werk is het nu mega hectisch...een collega ontslagen wegens fraude, een (nieuwe) fulltimer die er net 2 weken was trok het niet meer en is opgestapt, andere collega ziek...Hey, misschien zin in een bijbaantje in je vakantie... Schijnheilig Nee, grapje...na een dag op mijn werk ben je onderhand wel toe aan een paar maanden vakantie, dat kan ik je dus echt niet aan doen. Maarre...wat ga je doen met/in je vakantie???? Vertel vertel vertel!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 13:10

Vakantie? Nou nou nou.. Ik heb net 1 week vakantie achter de jij moet nu gewoon nog vakantie hebbben?

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 13:19

hoi nat!

echt heel veel plezier met je nieuwe huisje, hopen dat het behang er een beetje af wil! Frusty
dat het maar een leuk huisje mag worden! Party!!
enne.... morgen een beetje uitslapen? of moet je weer verder met je behang? ha ha! Tong uitsteken
geniet een beetje van je vakantie, over 4 1/2 week moet je weer werken!

xx afke

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 13:25

IK WIL OOOOOOOOOOOOOK VAKANTIE ik heb poedersuiker pwweek Boos!

compagnon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 17:16

ik ben vorige week op vakantie geweest en wil nu al weer ben nu al bek af van 2 tentamens nu nog 4 te gaan beeeeeeeeeeeeeeh

Munji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 07:45

Mijn vriend en ik hebben eindelijk een huis gekocht... we zitten nu nog in een huurflatje in een of andere randwijk! Nou ja, als je al een randwijk hebt in Noordwijk, want vergeleken met de plekken waar we in Den Haag hebben gewoond valt het natuurlijk heel erg mee Haha!

Aanstaande maandag wordende muren in de woon- en slaapkamer gespoten door een spuitbedrijf. Dus we zijn nu keihard bezig om alle behang van de muren te trekken. Maar het gaat heel erg vlotjes! En daar ben ik zo blij om! Nog afgezien van het feit dat het maandag echt er allemaal af moet zijn, wilde ik zo graag zaterdag even naar Munji kijken (is vorige week naar een opfokbedrijf gebracht). EN DAT KAN NU!!!!!!!!! Haha! Haha! Haha!