Tattoo onderrug.. hoe hoog/laag?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:29

ik heb er ook 1 op mijn onderrug, maar dan aan de linkerkant. Het is een zelfontworpen teken. Zal wel ff een foto maken....

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:35

Prima schreef:
Ik ga mee met SP; mannen vinden het niet mooi!


Mijn man vind het wel mooi Knipoog

Hier issie(toen was ie net gezet Haha! ):
Ik vond het trouwens niet zeer doen

Afbeelding

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:39

Afbeelding

Dit is dus de mijne...hij heeft een speciale betekenis. Het is een W met een dubbele L eraan (1 in spiegelbeeld). De 1e L is van Lethal, dan de W van Weapon, dan weer de W (een W in spiegelbeeld is ook weer een W, dus je ziet hem in mijn tattoo maar 1 keer) van Wendy en dan de L van Lubbers.

Lethal heb ik 20 maart 2004 in moeten laten slapen, en omdat het een erg bijzonder paard voor mij is, staat hij nu voor altijd op mijn rug. Zonder dat het dus opvallend is, of dat je de naam echt ziet staan. Lethal en ik hebben dezelfde initialen, alleen in spiegelbeeld, vandaar de letters zowel in spiegelbeeld als gewoon...

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:45

Prima schreef:
Ik ga mee met SP; mannen vinden het niet mooi!



Oh nee... , mijn vriend zegt minstens 1 keer per dag dat hij mijn tattoo zo mooi vindt en dat hij het sexy vindt staan Bloos

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 09:59

Marijke82 schreef:
Oh nee... , mijn vriend zegt minstens 1 keer per dag dat hij mijn tattoo zo mooi vindt en dat hij het sexy vindt staan Bloos


mijn ex dus ook!
elke keer dat ie m zag
en ook vroeg ie steeds of ik m liet zien Tong uitsteken

een vriend van hem zei altijd tegen mij, als mijn vriendin zo'n tattoo had, zouden we het altijd op zijn hondjes doen Bloos!

die van linda vind ik ook vreselijk mooi!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 10:18

Mijn vriend (ja ja.. heb sinds een week ofzo een lover..) vindt hem ook erg sexy.. Haha! Ik blij, hij blij..

Tattoo zetten stelde overigens geen ruk voor, heb een uurtje zitten bellen en sms-en, en gelachen met mijn nichtje die mee was. Zou het zo nog 10 keer doen.. Maar dat komt nog wel.. Want OW MY GOD..het is verslavend Bloos!

Wie weet of je bij een bestaande tattoo (dus die al op je huid zit) iets bij kunt laten tekenen? Cool

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 10:25

ja dat kan misja!