lekker tot na de pasen!Jammer dat Ameland niet door gaat maar ach vakantie is altijd lekker!
Mieke
Geplaatst: 30-03-01 12:42
Kim, ik hoop dat je vakantie een beetje plezier verloopt, met al die spanning om je heen.
In ieder geval heb je nu tijd genoeg om alle paarden wat extra aandacht te geven nu er bij jullie bijna niemand kan komen.
Groetjes en toch maar een prettige vakantie gewenst! Mieke
Ineke2
Geplaatst: 30-03-01 13:48
Ik hoop dat je ondanks alles toch nog een hele leuke vakantie zult hebben!!
Marjolein
Geplaatst: 30-03-01 20:45
ik wil ook vakantie maarja dat kan niet altijd fijne vakantie toegewenst alvast!
Nimber
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 07:32
aaaaaaah moet lukken vandaag eerst naar de stad ff over de markt terwijl ze m'n foto's ontwikkelen bij de 1 uur en dan mike wakker maken om 'm te laten scannen Dan fijn naar stal eerst Lottie rijden en daarna Olympic en dan met Oscarretje spelen
jacqueline
Geplaatst: 31-03-01 08:17
En natuurlijk hebben ze mooi weer voorspelt.....toch nog een positief puntje.....dus ik denk dat je je wel vermaakt......en heerlijk naar de markt, die vind ik in Apeldoorn toch al zo leuk, al moet ik eerlijk zeggen dat ik daar niet veel meer kom sinds ik de paardjes heb!!! In iedergeval toch een fijne vakantie!!
Jacqueline
Anoniem
Geplaatst: 31-03-01 08:53
ik heb ook vakantie!!! yes!!!!!!!! hehe fuiben maar! het is 2 weken! wel dik poedersuiker al mijn wedstrijden had er nu zondag een en dan nog 2 volgende zondagen! zijn afgelast !! net nu ik zo goed ging!! tja je kan niet alles hebben zeker al een geluk schijnt te zon nu, dacht me net te bedenken dat ik ging buitenrijden maar ik kan niet erg he ik was er nochtans helemaal klaar voor hehe