Mijn nieuwe leven...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 16:18

jeetje zeg................wat moedig in feite van je !! Ik weet ook hoe het is om na 7 jaar samen met iemand opeens alleen op straat te staan......vreselijk vond ik het allemaal.........zoveel verdriet, zoveel praktische zaken te doen en te regelen....

Ik neem m'n petje voor je af voor je dappere keuze, hopen dat het allemaal goed uitpakt !!!

Sterkte !!!!!!!!

Tygahno

Berichten: 262
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:26

Wat ontzettend fijn voor je dat je zo'n kans krijgt om samen met een goeie vriendin en haar gezin een nieuwe start te maken. Ik bewonder je positieve instelling en je doorzettings vermogen om niet voor de makkelijkste weg te kiezen. Ik hoop voor je dat je het naar je zin krijgt in Twente.
Krijgen we bij je volgende update ook Cheese! van jullie nieuwe stekkie.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:28

Ik hoop dat je heel gelukkig wordt op je nieuwe bestemming
Heel veel succes! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:29

Kleintje, ik vind dat je je Boktnaam zo ondertussen wel eens mag veranderen in Grote. Petje af voor jouw moed en doorzettingsvermogen.

En welkom in Twente natuurlijk! Als je eens even ergens anders heen wilt, ben je van harte welkom om een bakkie te komen doen in Holten!

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:30

Een dapper besluit enne......succes Knipoog

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:30

hey
kheb blijkbaar al heel wat gemist, wist niet dat je alleen was nu Scheve mond
Alleszins veel sterkte in de momenten dat je het nodig hebt!
En ik ben, net als de anderen hier, héél benieuwd naar je nieuwe stekkie!! Lijkt me super zeg, binnenbak en al die andere dingen helemaal voor jou alleen! (en je vriendin natuurlijk Knipoog )
hou ons op de hoogte Knipoog
xxx

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 09:47

Kleintje. Het gaat allemaal best wel goed komen als ik lees hoe je je er doorheen slaat.

En Twente is hartstikke mooi en gezellig. Je bent bij deze van harte uitgenodigd om een keer iets leuks te doen. Samen of met meer twentse bokkers.

Welkom in je nieuwe leven in Twente!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 09:56

Jullie zijn allemaal lief.
Heel erg bedankt voor de lieve woorden en de pb's.

Gisteren een knakmoment gehad. 2 vriendinnen op bezoek waarvan ik er 1 al zeker een half jaar niet had gezien.
Die zegt doodleuk, ik zie niet de Eveline die ik ken. Je hebt geen mannenschouder nodig om op uit te huilen, het kan ook bij mij. En daar ging ik. Ik hield het nog behoorlijk droog, ik wilde niet voluit gaan.
Maar ja, later in de kantine schoot ik dus wel helemaal vol en kon ik niet meer stoppen.
Ellendig... maar ja, het moest eens gebeuren!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 09:58

Ik vind het een dapper besluit van je enje hebt voor jezelf gekozen en je zult zien dat na dit verdriet zich nieuwe deuren openen en je bent al aardig op weg zo te lezen. Meeste mensen vertweezamen in een relatie, puur omdat ze elkaar niet durven los te laten en dan raak je jezelf kwijt.
Wens je veel sterkte, maar ook veel plezier met je mooie droom.

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:33

Kleintje schreef:
Jullie zijn allemaal lief.
Heel erg bedankt voor de lieve woorden en de pb's.

Gisteren een knakmoment gehad. 2 vriendinnen op bezoek waarvan ik er 1 al zeker een half jaar niet had gezien.
Die zegt doodleuk, ik zie niet de Eveline die ik ken. Je hebt geen mannenschouder nodig om op uit te huilen, het kan ook bij mij. En daar ging ik. Ik hield het nog behoorlijk droog, ik wilde niet voluit gaan.
Maar ja, later in de kantine schoot ik dus wel helemaal vol en kon ik niet meer stoppen.
Ellendig... maar ja, het moest eens gebeuren!


Tsja, wat zal ik zeggen. Ik wil nog veel meer dingen tegen je zeggen, maar dat komt volgende week vrijdag wel. En ik sleur je ook even lekker mee naar Lis natuurlijk. Dat je niet voluit wilde gaan was duidelijk en dat het er later toch uit kwam verbaasd me eerlijk gezegd niet. Ben je een beetje opgevangen nog in de kantine?
Ben blij dat je vrijdag langs komt. Vriendlief zorgt nu speciaal dat we voor vrijdag de deur weer in de huiskamer hebben zitten Haha! Maar natuurlijk niet alleen daarom, maar dat weet je wel.
Enne...veel succes morgen he Lachen

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:41

Jee, echt een moedig besluit
Veel plezier in Twente, met je nieuwe appartement, stal!!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 17:42

Dapper van je.... Ik sta geloof ik voor een soortgelijke beslissing, ik heb alleen de knoop nog niet doorgehakt.... Ook ik blijk veel afhankelijker dan ik ooit gedacht had, en ik weet niet of ik mezelf van hem kan losmaken en tegelijkertijd bij hem kan blijven, hoeveel ik ook van hem hou...

Ik heb heel veel respect voor je keuze en als ik jou zo hoor kom jij er wel, heel veel sterkte in de komende tijd en geniet van de leuke dingen die komen gaan Lachen

Sannah

Berichten: 2429
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:16

Goh Eveline, ik zit verbaasd op mijn stoel hoor (toch leuk dat we samen nog een cursusje gedaan hebben Haha! ).

Knap van je dat je je besluit genomen hebt; je zal, als je er over een tijd aan terug denkt, vast geen spijt van hebben dat je het gedaan hebt. Even doorbijten, veel sterkte en succes!!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:45

ik vind je oook heel dapper kleintje, het is niet niets om alles op te moeten geven en een heel nieuw leven te starten. ik sta zelf ook op t punt van scheiden en weet ook totaal niet wat ik met mijn leven moet nu. ik denk dat ik jouw voorbeeld maar ga volgen als me dat lukt want ik vind het heel knap van je. ik wens je alle goeds met je nieuwe leven.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 23:44

*slik*
Jullie zijn allemaal zo verschrikkelijk lief. Ik denk dat ik dit topic in mijn bookmarks zet voor de tijden dat het moeilijker gaat.
Vandaag gaat het redelijk.
Vanmiddag mijn rijjasje en wedstrijdtenue bij mijn 'ex' opgehaald. En ja, dan ben je opeens weer heel klein en emotioneel. Heel labiel en ben ik helemaal niet meer sterk.
Maar we hebben een heel erg fijn gesprek gehad en we gaan er allebei voor. Nog 3 weken voor ik weg ga en in die 3 weken willen we elkaar even niet meer spreken en zien. Even de afstand wat verder vergroten anders komt de klap straks zo hard als ik ver weg zit en echt niet even snel op zijn schouder kan uithuilen.

Vandaag voel ik me goed... we zullen zien wat morgen gaat brengen. Ik leef bij de dag en een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, maar ik weet wel dat als ik een dag niet lach omdat ik me niet zo voel, dat ik geen masker op hoef te zetten. Dan maar een depri dag, dan leef ik de volgende dag wel weer! Knipoog

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 10:26

Je username moet echt veranderd naar Grootje!! Ik vind het echt dapper OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 13:02

Kleintje schreef:
Je hebt geen mannenschouder nodig om op uit te huilen, het kan ook bij mij.


Man come and go. But friends last forever....

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 13:08

Heel veel sterkte!

Waarom ben je eigenlijk gaan scheiden van hem? Ik ken het verhaal niet... maar je klinkt zo alsof je nog van hem houdt en dat je tegen je wil in scheidt... of ligt dat aan mij? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 13:32

vind het vreselijk moedig van je om zo een nieuwe weg in te slaan...
petje af,ik wens je veel plezier in almelo(of omgeving)

OK dan!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:34

Dit leek me wel toepasselijk! We zijn trots op je Kleintje!

I'll make it through the rainy days
I'll be the one who stands here longer than the rest
When my landscape changes, rearranges
I'll be stronger than I've ever been
No more stillness,more sunlight,
Everything's gonna be allright

I know that there's gonna be a change
Better find your way out of your fear
If you wanna come with me
Then that's the way it's gotta be
I'm all alone and finally
I'm getting stronger
You'll come to see just what I can be
I'm getting stronger

Sometimes I feel so down and out
Like emotion that's been captured in a maze
I had my ups and downs
Trials and tribulations,
I overcome it day by day,
Feeling good and almost powerful
A new me, that's what I'm looking for

I didn't know what I had to do
I just knew I was alone
People around me
But they didn't care
So i searched into my soul
I'm not that type of girl that will let them see her cry
It's not my style
I'll get by
See I'm gonna do this for me

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:41

Niets is zoals het eerst lijkt, dus dit gaat helemaal goed komen
Het plan in Twente klinkt goed, ik weet dat het mooi wonen is daar. Ik zou zeggen: ga ervoor en dan komt alles weer op z'n pootjes terecht.

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:47

Huilen

Kleintje, je bent echt een grootje!!

Ben trots op je zoals je hier mee omgaat.
Het is moeilijk maar je zet door!!!
Komop meis! Gaat helemaal goedkomen met jou!

Dacht aan een bepaald gedicht...

Dat zal ik je deze week pb'en als je het wil...

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 18:53

Verdrietig Huilen
Jullie zijn lief. Heb vandaag weer teveel meegemaakt en een slechte dag en dan zijn deze woorden even wat ik nodig heb.
Ik ga er heel sterk uitkomen en dan ga ik heel veel bokkers uit Twente meeten. Lekker buitenrijden daar!

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:16

Ik heb weinig toe te voegen aan wat iedereen hierboven al geschreven heeft, maar wou toch nog even laten weten dat ik je ontzettend dapper vindt. Jij hebt echt "woman-power"!