Heb toen geprobeerd de database nu helemaal goed te repareren maar dat is gruwelijk misgelopen. Hierdoor waren we bijna 6000 postings kwijt, deze heb ik voor het overgrote deel terug kunnen halen maar een erg groot deel van de postings van gisteren (de 30e) zullen we helaas als verloren moeten beschouwen

Na nogal wat geknutsel werkt Bokt weer en zijn ook de topics die leeg waren door deze problemen opgeruimt. Als het goed is zou alles als vanouds moeten werken behalve dan het feit dat er bijna niets over is van de postings van dinsdag.
Ik ga nu in iedergeval naar bed terwijl ondertussen een nieuwe index wordt gemaakt voor de zoekfunctie.
In iedergeval weer een hoop geleerd vanavond en ik hoop dat we dit soort problemen in de toekomst kunnen voorkomen.
Mijn oprechte excuses voor het door dit alles ontstane ongemak

Als er problemen zijn: Stuur me even een PB of Email. Oh ja, that reminds me, er waren alleen problemen met de posts_text tabel en dus was er alleen text kwijt van forum berichten. Alle users die gisteren aangemaakt zijn en alles PB's die verstuurd zijn staan nog gewoon in de DB.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-10-31 19:50 ]</font>
.

) want mijn topic: Tuiger in actie was opeens foetsie....