Studentenhuizen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 23:41

Sinds begin dit jaar zit ik nu op deze kamer, in een studentenhuisje in Groningen. Wij delen een keuken en badkamer met in totaal 4 personen. 2 jongens en 2 meisjes. Met dat andere meisje heb ik het heel gezellig, maar die kerels.......
Ze vertikken het om schoon te maken, 1tje is er al uitgezet door de huisbaas maar vertikt ook nog eens om te vertrekken. En het is hier zooooooooo goor.... Misselijk wij blijven aan het schoonmaken, ben er echt zat van. Zeker toen die kerel vanavond de volgende opmerking maakte: "Hygiëne is maar een illusie" Misselijk Misselijk Misselijk gadverdamme dus....

Is dit nou in ALLE studentenhuizen zo? En op-kamers-wonende-studenten onder ons, hoe hebben jullie het geregeld dat er daadwerkelijk schoongemaakt wordt? ik heb de hoop opgegeven... Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 23:49

Nou, een gemiddeld studentenhuis is waarschijnlijk wel wat goorder dan een nieuwbouwhuis, maar als het echt de spuigaten uitloopt...

Tja, roosters en sancties op wie zich er niet aan houdt... Mannen vertonen dit gedrag vaker dan vrouwen overigens.

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 23:52

ik woon zelf nog nie op kamers (volgend jaar wel hoop ik!! *LOL* ) maar heb wel 2 broers die beide op kamers wonen en waardoor ik je wel kan zeggen dat dit niet bij elk studentenhuis zo is.. je hebt het blijkbaar niet getroffen met die gozers..

denk dat je eens met zn 3-en/4-en om de tafel moet gaan zitten en kijken of hier een oplossingen voor gevonden kan worden.. en zo niet, misschien eens met de huisbaas overleggen? lijkt mij dat hij ook wil dat zijn huis beetje schoon wil houden

succes er iig mee!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 23:53

Citaat:
Op 2001-10-29 23:49, schreef Zep:

Tja, roosters en sancties op wie zich er niet aan houdt... Mannen vertonen dit gedrag vaker dan vrouwen overigens.

inderdaad daar was ik ook achter. Helaas hangen de schoonmaakroosters slechts als muurversiering... Suncties werken ook niet. We zijn zelfs al zo ver dat we de huisbaas een brief geschreven hebben....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-01 00:23

Tja, 's ochtends om half 8 op de gang buiten hun kamer heel hard gaan stofzuigen? Lekker tegen de plint rammen }> }>

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-01 00:29

Hahaha.... maar dan heeft ie mij allang gewekt met z'n paasei muziek }>
Misschien eens alle vuilniszakken bij hem in de kamer zetten, vorige week heb ik er 24 (!!!!!) buiten gezet. Vreemd genoeg waren we de absolute winnaars in de straat wat dat betreft Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-01 00:38

Nou ja, als je alle zut nou gewoon consequent in z'n kamer dumpt... Extreme duivel

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-01 00:50

Of voor z'n deur, zodat ie niet meer naar binnen kan?

[img]../upload/495/dcp03067.jpg[/img]

Zoiets? }>
Heb ook nog wel ergens een foto van ons balkon, maar dat zal ik je niet aan doen.