In je vinger snijden.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 21:00

haha ik doe het wel eens als ik kip snij om eten te maken.
Of met de kaasschaaf schiet ik wel een uit

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:33

Ik had me voor een tijd terug gesneden met een stanleymes in m'n vinger..
Wat ik precies aan het snijden was weet ik niet meer, maar het was een behoorlijk snee, met slagaderlijke bloeding..
Kon mooi wel naar de EHBO Scheve mond Daar hebben ze het aan elkaar gelijmd en ik kreeg er een groot verband om Haha! Zag er heel zielig uit Clown
Er is toen ik mij sneed waarschijnlijk (nou, weet het wel zeker) ook een zenuw doorgesneden.. Ik voel nog maar met 1 helft van mijn vinger Haha!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 16:43

Ik ben eens een keer flink uitgeschoten met de figuurzaag (inderdaad, ik ben niet zo handig.. Schijnheilig )
Zit nu nog steeds een bobbel en een litteken op m'n vinger Scheve mond

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:06

ik snij me zo vaak! Heb een tijd terug een priem in me vinger gehad?! Vraag me niet hoe het komt, want dat weet ik echt niet meer! Ook heel vaak met de kaasschaaf en de rasp dat er stukjes vel of nagel missen. En tsja, ik haal zelfs mijn vingers open als ik m'n benen wil scheren.... kijken of de mesjes nog scherp zijn! Hehehe, dat waren ze wel!

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 17:15

Ik snij echt heel erg vaak in mijn vingers... Clown
Dat is heel vervelend want ik gebruik mijn handen vaak, en als ik dan bijvoorbeeld iets vast pak heb ik geen zin om die snee te voelen Knipoog