Polo voor je hond ;)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:24

haha je kan veel zeggen maar het zijn wel hondjes met stijl Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:33

Als het echt rotweer is krijgen de honden van m'n vader waxdekjes op, hij is nl. schaapsherder en de honden lopen de hele dag op de hei zonder beschutting.

assie

Berichten: 9490
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:40

Tsk, belachelijk zeg. Als het nou noodzaak is, zoals bij sjuimpje's honden, oke. Maar gewoon voor de sier, om te kunnen zeggen dat jouw hond 'n Polo aan heeft . Sowieso moet dan wel de kraag omhoog natuurlijk Tong uitsteken

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 12:56

Hihi, zeker de kraag omhoog!! Cool

En heel belangrijk in dezelfde kleur als je bandages en je dekje! Tong uitsteken Haha!

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:08

Haha, ik zoek ook nog een jasje voor mijn oude hond.
Ralph Lauren.. Dat ik dáár niet aan gedacht heb *LOL*

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 13:09

Ik vind het echt achterlijk dat er mensen zijn die hun hondje (want vaak zijn het van die kleine keffertjes) van die kleertjes aandoen. Het blijft altijd nog ene HOND hoor, geen kind.

Deze polootjes vind ik trouwens wel leuker dan die vreselijke glitterpakjes waar ik wel eens hondjes in zie lopen.
Zielig gewoon.

*Edit* Dat jasje van Letizia's hondje vind ik wel kunnen. Gewoon een degelijk ding. Maar die glitterpakjes en 'gewone' kleding. Nee echt triest vind ik dat.

bizzylover
Berichten: 522
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:03

nou jezus mensen waar maken jullie je druk om ik had eerst een belangrijke wedstrijd van voetbal kwam me hond die had een shirt aan go roxy go roxy en als we scoorde ging die keihard blaffen en een rondje om het veld gek doen haha leuk toch voor zo,n beesiej kijk als het nou 30 graden is okee maar het is toch leuk dat is teminste wat anders!!!!!!!!!!!!!!11

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 17:06

Okee...Volgende keer leestekens graag want dit is een beetje onduidelijk lezen.
Gelukkig heb ik het kunnen ontcijferen.
Denk je nou echt dat zo'n beest het leuk vindt om zo'n shirtje aan te hebben? Verward
Die beseffen het amper. Ik vind het gewoon triest dat er mensen zijn die honden in kleertjes laten lopen. (Jasjes daargelaten, maar van die afgrijselijke pakjes Scheve mond ...). Maar 'leuk toch voor zo'n beest'...nee, dat kan ik me niet voorstellen

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 18:06

Ik ging vroeger wel eens onze hond aankleden, voor de gein een t-shirt aan ofzo, maar toen was ik 10, dan mag het nog vind ik! Maar om je hondje nou altijd in kleding te laten lopen vind ik ook zielig! Wordt z'n weerstand volgens mij ook heel slecht van!

bizzylover
Berichten: 522
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 18:14

jah maar 1 x is toch niet erg jezus

pimkie
Berichten: 748
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: {hartje van turnhout}

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 18:26

ik vnd het superlief maar om dat bij mijn hond aan te doen .... neee

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:00

Legally blonde! Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:54

Nee, onze honden krijgen ze niet voor de gein aan... Daar doe je ze ook echt geen lol mee want ze hebben echt een hekel aan die dingen Haha!

Ik moet wel zeggen dat ik voor mijn Jack Russel verschillende jasjes heb, als hij er toch eentje aan moet waarom dan geen leuke? Tong uitsteken
Hij heeft een zwart leren dek met witte nepbont kraag, voor zijn stoere look, hij heeft een sporty jackje van waterdicht nylon en ik heb voor een paar euro ooit eens zijn nichtenjack op de kop weten te tikken.
Die is van zwart leer met spikes en kettinkjes *LOL* Als hij die aanheeft mag hij van mijn vader niet eens op de kar mee dus die heeft hij alleen nog maar aangehad voor de lol Knipoog

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 22:32

Vreselijk zeg! Duidelijk iets voor wannabee's (Kijk wij zijn rijk, zelfs onze hond draagt ralph)

pimkie
Berichten: 748
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: {hartje van turnhout}

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 14:38

Sani schreef:
Ownee...

sorry maar dat vind ik gewoon zielig! je doet honden toch geen kleren aan Verward Tong uitsteken


wat is dat danmet paris hilton die geeft haar hond zelfqs schoentjes Verward
dat is pas echt zielig

bizzylover
Berichten: 522
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 19:32

nou leuk toch jullie kunnen we allemaal zeuren dat het zielig is maar wat schiet je der mee op dan ???

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:27

ronduit verschrikkelijk! Laten ze eens wat beters verzinnen!! Scheve mond ok het heeft wat schattigs.. maar heeft het enkele nut? Dacht toch van niet.. of je moet een kale hond hebben..

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 20:31

haha ik zag de titel en ik wist gelijk dat het dat hondje van RL was Knipoog
Ik had hem namelijk al een keer eerder op die site van hem zien staan.
Tsja het is niet leuk voor zn hondje, maar voor 1 keer voor de grap is
het toch niet erg?! Haha!

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 21:14

Ik vind het echt super grappig, ik zie het al voor me hond(niet echt chiq westy x jack russel(hij lijkt op geen van beide hij word als boxer pup aangzien)) en ik in de zelfde polo met opstaand kraagje (ben bang dat ik dan nog vaker ga horen dat ik elitair stads kak ben... :S )
Oke serieus, voor de grap dus voor 1 keer helemaal fantastisch maar om nou serieus al die dingen aan te doen.

(ik wacht op de foto van Paris(Hilton) met hond in polo..(niet geheel onwaarchijnlijk lijkt mij)

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 00:09

haha Haha!:D Lachen zeg! Alleen ik vind het altijd zo sneu als hondjes aangekleed zijn... Die van ons sloopt 't tóch meteen van z'n lijf af, dus ik hoef 't niet eens te proberen.

Met wat voor doel krijgt een hond een polo aan??