Word ik dan echt vergeetachtig...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Word ik dan echt vergeetachtig...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 21:42

Ik heb een hele goede vriend. Het is mijn beste vriend en mijn maatje voor het leven. Liefst noem ik hem mijn soulmate. We zijn er voor elkaar door dik en dun. We onderhouden een goed contact terwijl we elkaar niet zo heel vaak zien. De band die we delen is inmens sterk. Iets wat veel mensen niet kunnen begrijpen. We voelen en vullen elkaar aan met woorden en daden. Het is een vriendschap die zich niet laat omschrijven en een vriendschap waarin we voor elkaar door het vuur zouden gaan...

Als we afspreken maken we graag tijd voor elkaar. Juist omdat we dan goed bij kunnen kletsen en ons hart met elkaar kunnen delen.

Van de week zag ik hem vluchtig, doordat ik iets bij hem af moest geven. We hebben even gezellig staan kletsen, samen met nog een vriend van ons die bij hem was. Met de woorden "we zien elkaar snel weer" zijn we ieder ons eigen weg weer gegaan...

Sinds de laatste dagen bekroop mij een slecht gevoel, doordat ik hem al een tijdje niet echt had gesproken. Op msn was hij minder spraakzaam, de smsjes die ik hem stuurde bleven onbeantwoord. Een knoop legde zichzelf in mijn maag.

Vanmiddag sprak ik hem even op msn en het gesprek kwam maar moeizaam op gang. Opeens zei hij dat hij dacht dat we zaterdag een afspraak hadden. Dat ik na mijn werk naar hem toe zou komen.

Nou rijst bij mij twijfel. Als we daadwerkelijk een afspraak hadden dan was ik dat niet "zomaar" vergeten....?

Ik voel me er zo poedersuiker bij...

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:47

Wat vreselijk klote.
Kan het misschien niet zo, dat je die zaterdag net ietsje pietsje te veel aan je hoofd had, of ergens anders was met je gedachten?

Iig, vertel hem dat het je vreselijk spijt (wat ook echt zo is natuurlijk Lachen ) en vertel hem dat je het echt was vergeten.

Hij zal vast niet liegen over die afspraak, zoals je jullie vriendschap beschrijft is hij vast niet iemand die hierover zal liegen.

Vreselijk rot, maar het komt vast weer goed Lachen
succes ermee Knipoog

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:49

Een afspraak kun je vergeten toch? Waarom heeft hij het dan niet meteen gezegd? Beetje raar, hij is je beste vriend.

Wel klote dat je het vergeten bent, en ik begrijp dat je je er minder lekker bij voelt.

Heb je al goed met 'm gepraat? Is hij nog steeds boos?

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:53

Denz, opzich is dat niet zo raar dat hij opeens zo gesloten was.

Uit grientie's tekst maakte ik op hoe vreselijk close ze eigenlijk zijn..
Dus er zijn 2 opties:
1. dat hij zich afvraagt waarom ze niet op kwam dagen..
en hij het van ahar kant wil horen
2. Hij vraagt haar waarom ze er niet was

Maar als je zo close bent zou ik het eerder van haar kant willen horen.
dus dat is niet zo vreemd.. Lachen

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 21:59

Een afspraak met hem zou ik niet vergeten... Elke keer weer verheug ik me op de momenten dat we elkaar zullen zien.

Hij zei dat hij het in zijn hoofd had dat we een afspraak hadden. ik denk ook werkelijk dat hij het inderdaad in zijn hoofd had. Hij heeft de laatste tijd veel aan zijn hoofd en ik ben bang dat het hem er bij hem in is geschoten de afspraak ook met mij te delen.

Toen ik hem zaterdagmorgen sprak op msn zei hij wel: ik heb vanavond wel een verjaardag. daar kwam ik gisteravond pas achter... Toen heb ik daar op gereageerd met: gezellig! Leuk! Toen ik off ging zei hij ook niet: tot vanavond of iets in de trant... ?

Daarbij had hij me inderdaad ook even kunnen bellen waar ik bleef op onze "afspraak" ...

We hebben het er wel over gehad, ook de dingen uitgesproken en besproken, maar ik kan er niet bij dat ik het zou zijn vergeten of onze afspraak niet zou hebben begrepen....

pmarena

Berichten: 48128
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:09

De afspraak is dus nooit gemaakt met jouw medeweten , misschien was je er tijdens dat gesprek even niet bij met je gedachten en heb je "afgesproken" zonder dat je je daar bewust van was ?

Of hij heeft het inderdaad niet met jouw gedeeld die afspraak , hihihi Tong uitsteken

Als jij toch heel duidelijk bent dat je je verheugd op jullie afspraken enz.
dan begrijpt hij toch zeker wel dat er gewoon iets fout is gegaan Ach gut

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 00:09

Horen jullie mijn bovenkamer al kraken? Breek zowat mijn nek over het denken....

Het kan niet anders dan dat het een misverstand is geweest.

*ik ren morgenvroeg naar de winkel om het allerliefste kaartje uit te zoeken en hem daarmee uit te nodigen voor een gezellige afspraak... *

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:49

Goed idee Lachen
succes ermee Knipoog

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 18:17

Hoop dat mijn idee zal slagen....