Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 20:57

Scheve mond


ik ben blij dat ik de topic's niet gevolgd heb, niet dat ik me er niet voor intresseerde maar ik kom hier vrijwel nooit.
Want anders had ik niet normaal gereageerd Scheve mond

Jeminee..
Ik heb er gewoon even geen woorden voor Stoom uit je oren

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:06

Maaike schreef:
tuurlijk is het niet goed te praten, maar ik vind het toch best knap dat ze heel bokt voor de gek heeft weten te houden Haha!


om elk ander onschuldig verhaaltje zou ik nog kunnen lachen,en het waarderen!
maar dit vind ik echt enorm laag!!!!!!
één ding is zeker:ziek is ze echt!
maar dan in d'r hoofd!
wat een zielig figuur!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:34

Het klopt idd niet wat ze gedaan heeft en ik hoop ook echt dat ze er spijt van heeft maar ik vind het niet erg leuk tegenover haar om haar nog eens zielig figuur enzo te noemen. Ik denk dat ze het echt niet makkelijk heeft met haar probleem. Het valt niet goed te praten maar denk er wel aan dat ze gewoon mee kan lezen en dat ze zich hier vast niet lekker meer over voelt nu.
Wat miep gedaan heeft is idd niet niks maar het heeft geen zin om haar hiervoor nog meer de grond in te trappen

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:41

Eerst wil ik mijn complimenten geven aan Heike en alle andere die er mee gemoeid zijn deze situatie tot de bodem uit te zoeken. Knap dat je het zo netjes en discreet hebt aangepakt. Je hebt goed gehandeld in mijn ogen. Zeker wanneer je haar nog de keus hebt gelaten om het zelf te vertellen.

Ze heeft een kans gehad om schoon te komen, maar deze niet aangepakt. Spijtig. Iemand die echt voor zijn leugens uit durft te komen zou mijn respect voor zich weten te winnen, ondanks dat mijn vertrouwen beschaamt is.

Miep kan pas geholpen worden wanneer ze zelf geholpen wil worden. Dat zal niet beginnen bij woorden, maar bij daden. Zij moet het zelf doen met de steun van anderen. Het is begrijpelijk als mensen zeggen nu hun handen van haar af te trekken, maar juist nu heeft ze alle hulp nodig. Het kan en mag niet ontkent worden dat haar werkelijk iets mankeerd.

De hulp die haar nou al geboden word doordat heike de situatie goed heeft aangepakt wil al veel voor haar doen. Nu haar ouders ook op de hoogte zijn kunnen zij professionele hulp inschakelen. Op die manier kan Miep met begeleiding aan zichzelf werken.

Ik wil niet goed praten wat ze heeft gedaan. In mijn ogen is dit ook onaanvaatbaar. Ze heeft meerdere mensen het vertrouwen weten te beschamen en weten te kwetsen met haar leugens. Wel ben ik van mening dat zij ook een mens is en wij haar persoonlijkheid niet verder de kop in mogen drukken. Nu er een deur gesloten is zal er ook weer een geopent moeten worden. Alleen op die manier kan zij als mens en persoonlijkheid weer groeien. Ik hoop dat haar die kansen worden geboden.

Spijtig alleen dat we door dit voorval nu elk verhaal in twijfel zullen trekken...

Miep zal ons zorgen blijven baren

Gulpje

Berichten: 8076
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:27

GrienTie schreef:
Miep zal ons zorgen blijven baren


No offence, maar je spreekt niet voor mij iig....
Alhoewel ik hoop dat Miep zich realiseert hoe ze mensen hiermee heeft gekwetst, en doorheeft dat ze professionele hulp nodig heeft...

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:27

ik ben hier gewoon helemaal stil van, heb heel erg meegeleefd telkens met die berichtjes, ik zal Miep niet gaan beoordelen nu want dat is mijn taak niet maar ik ind het wel heel erg l*llig voor anderen die zich ook zorgen hebben lopen maken..

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:34

Miep is een schaduwaccount van zichzelf...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:03

Tja, de een doet zich voor als een terminale patient en de ander zoekt hier de aandacht van jonge meisjes...

Je hebt geen idee wie je voor je hebt en ik denk dat er samen met Miep nog wel meer zijn die niet helemaal eerlijk zijn...

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:12

That's life jongens. Ook in het 'ware' leven word je geregeld bedondert, vind het een beetje onzin om dit topic een week open te houden (sinds wanneer wordt dat van tevoren aangekondigt trouwens?). Iedereen gaat zichzelf en anderen herhalen, de grootste schrik is er nu toch wel af ? Knipoog

_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:31

Geplaatst: 25-06-04 16:22

--------------------------------------------------------------------------------

ja hoor, heb al zeker 10 jaar dezelfde huisarts.
En hij is de vader van mijn beste vriendin, dus ben daar ook vaak in huis.
_________________
Groetjes Miep

Dit vond ik net in een ander topic, vandaar de "medische kennis" van Miep... als dit ook al niet gelogen is. Verward

Girl In The Mirror

Berichten: 3156
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 00:06

Trouwens nog iets he.. Als ze nou alleen op internet dingen verzint en leugens vertelt, en niet IRL... lijkt me niet dat een psychiater daar wat aan kan doen, no? Want iedereen zegt nou wel ze is geesteziek en pathologisch leugenaar, maar dat ben je echt niet als je in het echte leven wel gewoon de waarheid vertelt, of igg niet alles bij elkaar liegt. Want niemand ken haar eigenlijk echt dus ja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 08:49

Ik maak me er echt neiet druk om hoor, ik maak me echt totáál geen zorgen om haar. Ze doet maar lekker wat ze zelf denkt dat goed is, maar helaas voor haar zal ze van mij geen aandacht meer krijgen, geen secónde.

Kitty

Berichten: 7704
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 09:18

Ik vraag het me af GITM. Zoals zij haar leugens verzint, krijg ik toch echt het idee dat ze IRL ook niet altijd de waarheid vertelt.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 09:32

iwayalover schreef:
Het klopt idd niet wat ze gedaan heeft en ik hoop ook echt dat ze er spijt van heeft maar ik vind het niet erg leuk tegenover haar om haar nog eens zielig figuur enzo te noemen. Ik denk dat ze het echt niet makkelijk heeft met haar probleem. Het valt niet goed te praten maar denk er wel aan dat ze gewoon mee kan lezen en dat ze zich hier vast niet lekker meer over voelt nu.
Wat miep gedaan heeft is idd niet niks maar het heeft geen zin om haar hiervoor nog meer de grond in te trappen



dat is dan van nu af aan HAAR probleem!!
ze zal het zeker niet makkelijk hebben,dat hebben helaas veel mensen niet in deze wereld,maar die liegen niet alles aan elkaar,om medelijden te krijgen!!!!

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 09:34

Misja schreef:
Miep is een schaduwaccount van zichzelf...



dat vind ik een mooie!!
]en hier laat ik het bij,voor mijzelf!
ik hoop dat Miepniet nog een account aan kan maken(met een avatar van pinoccio???),in de toekomst,want ik dat men er snel achter is,en hier op bokt de lol er wel af is voor haar!

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:16

LuvdaTossa schreef:
Op hippics.net zit ook een Elu-bonheur...... uit Enschede. Dus ik ben bang.....


Zit ze ook nu op hippics.net, ik heb op hippics.net even naar Elu-bonheur naam gezocht, en daar komen ook zielige verhalen uit. Zoals kanker in de hand enzo..
Hoe kunnen we dat stoppen?

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:36

ik heb niet alles doorgelezen ( 29 pagina's is wel erg veel) en ik kon door omstandigheden een paar degen niet bokken dus ik kom dit topic nu pas tegen, maar eigenlijk ben ik hier heel erg van geschrokken, ik heb heel erg met haar meegeleeft en dan blijkt het allemaal niet waar te zijn.....
ik zal verder niet opschrijven wat ik ervan vind maar wel dat dit echt heel erg vind, dat je dat verzint....
Ze zal er wel haar redem voor hebben gehad maar toch.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:36

x4you schreef:
Hoe kunnen we dat stoppen?


Niet..Zulke mensen zijn bijna niet te stoppen..Die moeten gewoon hulp krijgen en even geen i-net om zich heen hebben.. Scheve mond

inka

Berichten: 937
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Bemmel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:36

Ik kan er geen moment wakker van liggen!
Ik vind het alleen diep triest dat iemand zo iets doet.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 11:49

Op hippics is ze bekend en is ze al in geen tijden geweest.

Kitty komt ook op dit forum.

Joyce

Berichten: 6373
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:16

Wat een triest verhaal daar ook weer. Ik geloof er dus niks meer van en vind het heel erg dat ze daar mee spot. Al is het al een periode geleden, ZIEKELIJK is dat kind.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:26

misschien een beetje offtopic, maar ik heb gisterenop de belgische tv een reportage gezien dat ik nog ziekelijker vond. Misschien dat jullie er al van gehoord hadden, ging over een vrouw die het hoofd van haar 7-jarige dochtertje kaalschoor en haar slaappillen gaf zodat ze iedereen liet geloven dat haar dochter leukemie had Lips are sealed . Ontzetten veel mensen hadden alles bij elkaar duizenden en duizenden dollars geschonken aan het zogenaamde zieke kind(geld ging natuurlijk gewoon in moeders zakken) . En er was ook een kind bij, in een rolstoel, zeer zwaar gehandicapt, ze kon niet bewegen, niet zelfstandig ademen en nauwelijks spreken, en zij had al haar geld dat ze de laatste jaren had gespaard en dat ze zelf ook hard nodig had, weggeschonken aan het meisje met 'leukemie' . Zulke leugenaars vind ik pas echt walgelijk *kotssmiley*

Miep, ik hoop echt van harte dat jij nooit zo gaat eindigen, de dingen die je hebt gezegd op internet zijn geen flauwe grapjes maar ernstige dingen waarmee je mensen kwetst, verbeter je leven nu de kans nog hebt.

Yessy

Berichten: 23037
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:05

dat is nog walgelijker, echt die mensen moeten ze ook levenslang opsluiten en TBS geven, want dan ben je ook echt ziek in je hoofd!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:27

Dat is een bepaald syndroom he! Moeders die doen alsof hun kind ziek is terwijl het kind helemaal niet ziek is. Dat is iets anders als chronisch liegen!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 13:40

fsoudan schreef:
Dat is een bepaald syndroom he! Moeders die doen alsof hun kind ziek is terwijl het kind helemaal niet ziek is. Dat is iets anders als chronisch liegen!


Dat ging zelfs verder, ik heb daar wat over gehoord op TV, dat moeders hun kinderen ook echt ziek maakten om medelijden op te wekken in de buurt ofzo... heel vaag...