Poes lijkt dronken en valt steeds neer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 09:52

mmm wel heel raar, een speld............eng hoor,
maar je hebt nog 'mazzel' het had veel erger kunnen zijn, als ik de klachten hoorde.............geef hem maar een knuffel van me !

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 10:02

Ja vond het ook heel erg raar, ene moment was de hele achterkant verlamd, en het andere moment begint ze weer langszaam te lopen nadat ze overgegeven had.
Ik moet haar nu wel goed in de gaten houden hoor, als er weer klachten komen gaat ze gelijk weer naar de kliniek. Je weet maar nooit.......

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 11:25

We kregen net een telefoontje,
onze poes is waarschijnlijk met opzet vergiftigd! Boos! Boos!
Ik weet het precieze verhaal niet, maar vergif schijnt in de leverworst te hebben gezeten en met daarin een speld ofzo Verward Iig dat vertelde een andere dierenarts. We gaan aangifte doen......... Boos!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 11:27

OK dan! Niet dat er veel mee zal gebeuren, maar je hebt iig melding gemaakt, wat zinvol kan zijn voor de toekomst... Heeft ie gezegt welk gif ze binnengekregen heeft en waar zijn vermoeden op gebaseerd is? Denk nl dat de politie dat ook wilt weten... Kan ook zijn dat de politie een da-verklaring wilt hebben, dus vraag zekerheidshalve of die da dat ook op papier zou willen verklaren indien gewenst!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 11:29

Denk ook niet dat we er veel mee zullen bereiken, maar kan niet denken van Oh laat maar wezen!
Ik weet er verder niks van, ik ben thuis en m'n vriend was met een dierenarts aan het praten ofzo Verward Heb de helft maar verstaan.

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 11:32

jeetje, fijn te weten dat er zulke mensen in de buurt rondlopen...

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 11:46

Ik hoef er ook niet achter te komen wie dit op z'n geweten heeft!

Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:05

Hier heb ik geen woorden voor..... Stoom uit je oren
Sterkte in ieder geval en vooral opletten dus!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:07

Getver erg hoor. Je zou die mensen toch Boos! snap niet hoe ze zo ziek kunnen zijn.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:12

Ja hoor! Nou heel veel sterkte met de kat!

Ik hoop niet dat er een kattenhater bij jou in de buurt is.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 14:13

M'n vader is van mening dat je katten eigenlijk niet naar buiten moet doen omdat je dan zulke dingen krijgt?
Maar ik heb gewoon een kattebak en die is elke dag propvol, dus wat ze buiten doen zal dan wel niet zoveel zijn. Erg lastig, want als diegene haar weer wil vergiftigen dan kan die dat zo doen! Boos!

M'n vader vertelde dat hun buren vuurwerk klaar hebben liggen als er katten bij hun in de tuin komen en andere mensen in de straat hebben een pijp rechtop in de grond gedaan en als daar een kat in valt komt hij er niet meer uit! Oh echt zooo gemeen!

Als hun een hond hebben en hij poept per ongeluk ergens dan hoeft die toch ook niet meteen met vuurwerk afgeschoten te worden of lekker klem komen te zitten in een pijp!!!!

Dit mag toch gewoon niet!

De kat van de zus van mijn vriend is een tijd terug ook opzettelijk vergiftigd, die is gelukkig ook weer helemaal goed geworden.

Maar die mensen je zou ze toch *&#&$(#@^$&(@^$(@^$ Boos! Boos! Boos! Boos!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:15

Dat meen je toch niet?
Vuurwerk mag om deze tijd toch niet? Ik zou de politie op die buren afsturen, verboden vuurwerk gebruik ofzo!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 14:17

Ja denk niet dat mijn vader zoiets verzint.
Hij heeft ook een lichte hekel aan katten, nouja katten op zich niet, maar dat ze in de tuin gaan poepen en plassen enzo. Hij heeft daarom een klein schrikdraadje gespannen om zijn tuin, en nog iets speciaal voor kattenafweer zo'n geluidje ofzo. Vind ik diervriendelijker dan vuurwerk of zo'n pijp!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:21

Wat een naar verhaal......
Leverworst met een speld erin, dat lijkt me geen toeval
Ik kan me goed voorstellen dat je behoorlijk pissed bent op degene die dit geflikt heeft.

Wij hebben zelf ook 3 katten waarvan er 2 bijna altijd binnen zitten, ze liggen hooguit even te zonnen in de tuin.
Maar onze je-weet-wel-kater heeft het voor een handje om op de schutting te gaan liggen, dat is een gedeelde schutting met de buren.
't Beestje doet geen vlieg kwaad en ligt daar lekker te zonnen (z'n behoefte doet ie netjes in de kattebak en hij gaat ook niet bij de buren de tuin in), maar de buurkids zijn bang van zo ongeveer alles wat op een dier lijkt (duidelijk aangepraat, want moeder is ook overal "bang" van Scheve mond).
Soms ben ik zo bang dat ze hem wat doen Verdrietig

Ik hoop dat het allemaal weer goedkomt met Hooi (wat een mooi dier trouwens Knipoog) en dat het echt nooit meer voorkomt Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:34

Pff, gelukkig dat het nog weer met een sisser afloopt!

Ik hoop dat ze weer helemaal beter wordt, en wat ís ze mooi. Ach gut

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 16:09

Bedankt allemaal, ja best gaaf kleurtje hè Lovers
Ze is net alweer even naar buiten geweest en gelukkig weer binnen. En weer helemaal gezond zo te zien. Ik denk dat ik voortaan mijn katten 's nachts maar binnenhoudt, en overdag naar buiten.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:57

Ik snap echt niet dat er mensen rondlopen die zoiets doen Boos! !!!!

Mijn ouders zijn ook geen kattenfans, vooral m'n vader niet, dus die dreigt nog weleens dat ie een emmer water over een kat gooit als die in onze tuin loopt (dus ik heb de kat dan al weggejaagd voor er ook maar een emmer gevuld is). Maar no way dat ze een dier pijn zouden doen/zouden vermoorden!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 22:41

Vreselijk Lips are sealed
Zo heeft er hier een tijdje een kattenmoordenaar rond gelopen.....

Hopelijk heeft ze er niets aan over gehouden, en gebeurd er verder niets mee.