Allereerst zal ik even zeggen dat ik het topic nog niet helemaal heb doorgelezen alleen de laatste paar bladzijdes..
Maar goed ik begin gewoon ergens en als jullie iets willen weten hoor ik het verder wel.. wel kan ik thuis niet op Bokt dus als je niet snel antwoord krijgt weet je hoe het komt en als ik iets vergeet ofzo ook..
Nou waarom belde ik donderdag Nathalie? Omdat ik wist dat zij een telefoon bij dr bed had. En aangezien ik door huis, over straat om de tafel rennend met me pa achter me aan moest zien te bellen heb ik haar gebeld omdat ik dan wist dat er iig IEMAND op nam. Ik wist niet of ze aan de telefoon was echt maar heb gewoon wat dingen geschreeuwd, geroepen in de hoop dat ze er iets mee kon. Daarna heb ik nog geprobeerd Chanel te bellen (zit geloof ik nu ook op Bokt) maar aangzien mijn vader de telefoons had afgepakt enzo ging dat vrij moeizaam en heb ik haar niet kunnen spreken maar ik geloof dat ze wel iets gehoord had. Na een tijdje kwam dus de politie (die had Nathalie gebeld) maar die deden dus niks

Ik snap best dat sommige mensen (van stal of andere) denken dat mijn verhaal overdreven is, omdat mijn vader normaal zo'n rustige aardige man is. Nou daarom ben ik ook thuisgebleven die nacht. Ik had nooit gedacht dat mijn vader zo zou zijn. Ik zag gewoon echt een waas voor zijn ogen (maar misschien ligt dat aan mij) ik heb hem nog nooit zo gezien. Zo kende ik hem helemaal niet. Maar ja ik weet wat er gebeurt is en de rest mag verder denken wat die wil natuurlijk maar ik heb het zo allemaal wel beleefd. En sommige weten ook wel dat als mijn vader iets in gedachten heeft dat hij het uitvoerd ook, net als met Jamy die hij zo wegbracht..
In Brazilie mocht ik verder na de eerste dag al niet meer op Bokt en na de tweede dag niet meer mailen, alleen af en toe smsen onder zijn toezicht. Ik moest me los maken van thuis en blablabla.. Daardoor kon ik ook niet veel meer boeiends smsen dan standaard dingen.
Toen mijn broer weg was mocht ik opgegeven moment nog mailen naar een vriendin die nog niks had gehoort van me maar ook onder zijn toezicht. Ook was mijn mobieltje niet meer in mijn bezit, ondanks dat ik niks kon smsen mocht ik ook niks ontvangen.
Verder heb ik anderhalve week lang hoofdpijn gehad, erg vervelend waarschijnlijk van stress ofzo.. Gelukkig is het zo goed als over nu. Tijdens de vakantie zijn dr moment geweest met ruzie maar ook gewonere...
Sommige dingen die er in het topic genoemt zijn, zijn best overdreven en zoals ik snel gezien had fokte iedereen elkaar een beetje op, aan de andere kant best begrijpelijk maar ja ik kon niet reageren dus dan is het moeilijk om te zeggen van Ho Stop, nu gaat het te ver.
Maar ja dat is gebeurt.
Verder weet ik zo ff niks meer te zeggen.
Morgen ga ik naar school, ik moet vanaf maandag 3 proefwerken per dag inhalen. Maar ik ga het gewoon niet redden het lukt niet.
Ik heb nu alweer ruzie thuis. Ik mag dus niet meer op Bokt, Bokt was ook een sekte mensen hebben geen eigen mening en werken ons tegen blablabla mensen van Bokt die met mij mee praten zijn geen echte vrienden en zijn veel te ver gegaan voor het vertrek enzo pff.. Ik kan zelf wel uitvinden wie mijn echte vrienden zijn en wie niet daar heb ik hem ook niet voor nodig verder.
Verder wil ik wel zeggen dat de woorden Ik ben er voor je natuurlijk altijd erg lief zijn maar als er iemand dan ook echt voor je is is dat nog veel fijner

Ook denk ik er echt serieus om een tijdje weg te gaan nu.. ik heb echt rust nodig en in de vakantie kan dat makkelijk (hoop ik, denk ik)
Alleen nog even uitvinden naar wie, hoe en wat.
Ik hoop dat het beetje goed komt enzo maar ik denk dat als ik nu thuis blijf dat het niet goed gaat.
Als er vragen zijn hoor ik het wel, maar rustig aan allemaal verder anders overzie ik het ook niet meer.