Soort van therapie....-> vreemdgaan ?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 14:58

ja misschien was het wel een moordenaar *beetje vergezocht* maar weet jij veel. (sorry Illona bedoelde idd iig Tong uitsteken (

carola

Berichten: 8691
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:01

Jij bent hier degene die 100% fout zit, en daar kan je niets of niemand de schuld van geven, ook niet dingen uit het verleden.
Ik geloof jij 'trauma' ook maar half, sorry. Maar als je zo bang bent met elke aanraking, dan blijf je wel bij een wildvreemde slapen in een bed???
Dat zou ik (zonder trauma) nog niet eens doen!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:02

carola schreef:

Ik geloof jij 'trauma' ook maar half, sorry. Maar als je zo bang bent met elke aanraking, dan blijf je wel bij een wildvreemde slapen in een bed???
Dat zou ik (zonder trauma) nog niet eens doen!


Ik denk het, jij zegt 't Lachen

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:04

Op mij komt het over alsof je uitgekeken bent op je vriend en op zoek bent naar nieuwe spanning in een relatie. Misschien heb je wel weinig zin/plezier in seks met je vriend omdat je niet meer (op die manier)van hem houdt????
Uit het zoenen en samen in bed liggen met die andere man blijkt dat je best intiem kunt zijn met vreemden, dus misschien ben je al dingen aan het verwerken van je verleden.
Ik zou de komende tijd je gevoelens voor je vriend heel goed op een rijtje zetten zodat hij en ook jij niet vreselijk gekwetst worden.

jeetje
Berichten: 4
Geregistreerd: 23-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 15:28

ik had al zo'n idee dat dit soort reacties kwamen, en uiteraard terecht, want dit had niet mogen gebeuren.
ik maak inderdaad misbruik van de goedheid van mijn vriend, en dit doe ik op zo'n moment echt niet doel bewust !
op het moment zelf, treed ik ook half uit mijn lichaam, en dan is de controle ook ver te zoeken.
voor mijn gevoel was deze man trouwens ook vreemde, ook al hadden we elkaar nog nooit gezien, klinkt vastook stom, maar ja.

ik heb mijn vriend trouwens al een keer voorgelegd, dat als hij bij mij niet aan zijn "trekken" kwam, hij dat misschien maar bij iemand anders moest halen, maar dan wel er eerlijk over zijn.
Er zit voor mij niets anders op, dan het hem eerlijk te vertellen, uiteraard spelen er nog meer dingen mee, maar die zijn zo breed dat het geen zin heeft om dit neer te zetten. Jullie reacties zijn daarom ook gebaseerd op de helft van een verhaal, daarmee zeg ik niet datjullie reacties niet terecht of onvolledig zijn. want dit is nou eenmaal wat ik had getikt. ik wil echt dol graag verder met deze vriend, daar is geen twijfel over mogelijk.

ik heb gewoon een mega grote onzettende fout gemaakt, en hoop dat ik deze kan rechtzetten. bedankt iedergeval dat jullie me hiermee 'geholpen"hebben, en ik zal het verder alleen moeten doen.

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:29

Ik vind dat wat het verhaal ook is, je geen misbruik mag maken van anderen.

jeetje
Berichten: 4
Geregistreerd: 23-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 15:31

irish_lady schreef:
Ik vind dat wat het verhaal ook is, je geen misbruik mag maken van anderen.


Daar heb je helemaal gelijk in irish lady, ik weet niet eens of ik mezelf dit wel kan vergeven, ik verdien deze vriend eigenlijk niet. er dringt nu pas tot me door want ik eigenlijk heb gedaan Scheve mond

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:34

Het eerste wat je nu moet doen is praten, ga met elkaar om tafel liggen en wees eerlijk. Dat is het enige wat een relatie nog zou kunnen redden!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:41

Je moet nu inderdaad echt naar hem toestappen en zeggen wat er gebeurd is. En praat daarna maar eens heeeeeeeel lang over wat er allemaal aan de hand is en wat je beweegredenen hierachter zijn..

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:45

Ik vind dit dus gewoon echt niet kunnen en helemaal dat je het nog goed probeert te praten!

Als je mijn vriend(in) was geweest, zou je écht bloeden voor de daden!!

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 15:51

Misschien zou je eens het woordje : Dissociatie moeten laten vallen bij een psycholoog....Ik weet niet in hoeverre je bewust bent van wat je doet op een bepaald moment.
Ik weet alleen uit ervaring ( in mijn omgeving), dat zodra mensen getriggerd worden aan een traumatische ervaring, soms op de automatische piloot verder gaan, daarna niet bewust zijn van het geen wat er is gebeurd, en dit gaan retaliveren op een wat vreemde manier....

Ik vind persoonlijk sommige reacties wel erg pittig........Niet dat ik zeg dat ik het "goed stem", want dit gedrag kan simpelweg niet door de beugel...Maar het lijkt me dat er meer is dan dit....( Maar dat is ook maar gebaseerd op erg weinig info ...)

Zoek even uit hoe en wat, betrek je vriend hierbij wel, want je kan het nu helemaal niet meer maken om hem ergens van buiten te sluiten.......

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:14

Citaat:
op het moment zelf, treed ik ook half uit mijn lichaam, en dan is de controle ook ver te zoeken.


Zwak gelul!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:21

vind het ook nog al raar. kijk als je maar de "helft" van je verhaal hier neer zet. en de andere helft niet dan kunnen wij ook niet echt "goede" andwoorden geven toch....

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:24

Ik vraag me echt af wat voor een argument 'ik treed half uit mijn lichaam en heb geen controle meer' nou weer is. Ik ben niet sexueel misbruikt, maar wel een paar keer aangerand/half gestalkt. Ik word echt helemaal gek als een jongen, vooral als ie groter of breder is dan mij, me vastzet in een hoek, om wat voor een reden dan ook. En dan duik jij met een wildvreemde het bed in?

Zal wel aan mij liggen... Blond

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:29

ja vind ik ook zo.....

ik ben zelf ook niet sexueel misbruikt. maar ben zelf wel ook een keer aangerand..word ook helemaal gek als een jongen me in een hoek drijft of opeens van achter me pakt of aanraakt schrik ik meestal ook. (weet niet of dat met mijn aanranding te maken heeft maar toch).

zowiezo zou ik al nooit met een wildvreemde het bed in duiken maar als je dan nog aangerand of sexueelmisbruikt ben vroeger dan doe je dat toch juist niet of zie ik dat verkeerd Verward

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:35

jeetje schreef:
ik maak inderdaad misbruik van de goedheid van mijn vriend, en dit doe ik op zo'n moment echt niet doel bewust !
op het moment zelf, treed ik ook half uit mijn lichaam, en dan is de controle ook ver te zoeken.
voor mijn gevoel was deze man trouwens ook vreemde, ook al hadden we elkaar nog nooit gezien, klinkt vastook stom, maar ja.


Jeetje wat een onzin, je weet heus wel bij wie je in bed stapt. kann er niet bij dat je niet weet wat je doet, je bent in een vreemd huis en dan heb je niet door wat je doet Verward


050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:37

Hahahaha, zullen we met z'n allen vreemdgaan? Volgens TS mag dat Haha!

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:41

pff.. beetje onzin vind ik dit.
vreemdgaan of iets dergelijks kan gewoon niet in een relatie.
punt.

als je vriend met een ander in bed duikt, en dan zegt dat het een biologische drang tot voortplanten is..
vind je het dan nog zo normaal..
Laatst bijgewerkt door Neej op 23-06-04 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:41

Quellian schreef:
Hahahaha, zullen we met z'n allen vreemdgaan? Volgens TS mag dat Haha!


onder het mom van groepstherapie Schijnheilig

met exuus dat we buiten ons lichaam treden en er niets van merken

Nagelbijten / Gniffelen

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:43

OK dan!

Illona
Berichten: 578
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:47

Waterkippie schreef:
onder het mom van groepstherapie Schijnheilig

met exuus dat we buiten ons lichaam treden en er niets van merken

Nagelbijten / Gniffelen


die is wel erug goed...
maare ik vind dat we zo een beetje te ver gaan, ze zal het zo niet bedoelt hebben. Dat bedoeld ze denk ik met buiten haar lichaam treden..

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:47

Hou op hou op... Het wordt nu ineens allemaal wel heel aantrekkelijk... Nagelbijten / Gniffelen

Supertje

Berichten: 7094
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:52

Oké, even op een rijtje,
Je bent bang om intiem te worden met mensen, of zelfs al voor aanrakingen. Van je eigen vriend kun je dit net verdragen. Maar je stapt wel bij een wildvreemde in bed Verward Hoe dat zo? Struikelde je toevallig, kwam je in zijn bed terecht en besloot je toen maar te blijven liggen ofzo?

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:58

Ik vind het nou wel een beetje erg flauw worden. Ze beseft inmiddels zelf ook wel dat ze fout zit op meerdere punten. Bovendien kunnen jullie niet enorm goed beoordelen hoe haar sexuele problemen zich uiten. Zelfs al heb je zelf zoiets dergelijks meegemaakt, iedereen reageert daar toch anders op. Ze probeert met haar antwoorden een verklaring te zoeken. Daarom zegt ze denk ik dingen als over dat uittreden. Maar jullie behandelen het meteen als een smoesje.

Wat gebeurt is is gebeurt en ik heb nog wel een beetje de indruk dat TS er op een constructieve manier mee om probeert te gaan, itt tot de laatse tien posters. Dat het afkeuringswaardig is lijkt me inmiddels wel duidelijk. Misschien kan de topic-titel gewijzigd worden, want ik krijg een beetje de indruk dat mensen daar vooral op reageren.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:00

samantha23 schreef:
Je vriend is in mijn ogen veel te goed voor je.

Mee eens... Zoenen, blijven slapen? Dat vind ik echt raar hoor... Ik zou het je vriend vertellen, en hem laten beslissen!