Strings onder witte rijbroek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:45

En wat is de conclusie uit al deze verhalen?

Er is blijkbaar geen kont hetzelfde!!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:50

Malibu schreef:
idd

(heb trouwens geen andere soorten onderbroeken Haha! )


helemaal mee eens! OK dan!

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 22:55

ik ga het beiden wel proberen

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 09:47

Ik rij meestal met string. Eigenlijk bijna altijd, want vaak als ik met n slipje rijd, gaat de stof alsnog tussen m'n kont zitten, en ja probeer dat maar 's ongemerkt weer goed te krijgen Haha!. Boxers begin ik niet aan, die zitten zo rot bij mij!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 09:58

Frank schreef:
En wat is de conclusie uit al deze verhalen?

Er is blijkbaar geen kont hetzelfde!!



En geen string ook, want met de een rijd je je open en met de ander niet.
Nadeel van broekje met pijpjes vind ik dat die pijpjes oprollen als je je (rij)broek aan trekt. Broekjes met pijpjes zijn waarschijnlijk alleen 'suitable' onder een bandplooirijbroek.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:03

Ik draaf in principe al geen strings. Dat wil ik Menno niet aandoen...

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 10:56

Waarom je een witte string onder je rijbroek ziet?

Het gaat om het contrast! Dus het contrast tussen de kleur van de ene ondergrond (je been) en de andere ondergrond (je onderbroek).

Als de ene duidelijk een andere kleur, of donkerder is dan de ander, dan zie je dat dus duidelijk door je witte rijbroek. Daarom zie je rode strings ook minder goed, die kleur lijkt het meest op de kleur van je huid.
Een witte onderbroek/string zie je dus minder goed als je huid heel wit is in de winter, maar des te beter als je benen een lekker kleurtje hebben van de zon!

En daarom zie je rood-met-witte onderbroeken ook zo goed, want dat geeft heel veel contrast, en dat zie je dus ook heel goed. (of iddd bloemen ofzo!)

Het gaat dus niet om de kleur van je broek, maar om de kleur van de ondergrond. Als die min of meer egaal is, zie je ook niks door de rijbroek heen!
(als je bijvoorbeeld een lange onderbroek aan zou hebben in 1 kleur, zou je het ook niet zien, omdat je hele been dan maar 1 kleur zou zijn! Haha! )

Daarom: Een huidsleurige onderbroek (en dan echt de kleur van je huid) is het minst doorschijnend!

snappie?

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 13:41

een strakke boxxer is ook niet lelijk

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:03

voordeel van een string is dat die al tussen je reet zit.Als een gewone onderbroek ertussen kruipt is dat heel wat lastiger,vooral als dat tijdens je proef gebeurt Bloos!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:30

Ik draag altijd strings onder me rijbroek. Ik heb dat een beige..en daar zie je die felle kleuren wel doorheen..maar dat komt omdat ie al ver vesleten is op me kont Tong uitsteken. Maar tis maar wat je fijn vind zitten..haha..

Zoals al eerder gezegt klopt het wel dat je het beste een huidkleur aan kunt doen..als je wilt dat het niet opvalt. Maar ik vind dat iedereen dat zelf maar moet weten. stoor me er niet aan Lachen

Skipper

Berichten: 2111
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:35

Tja zoveel mensen zoveel smaken. Het moet iig goed passen, een te ruime string met lubberend kruisje is evenmin lekker als een te grote boxer. Brr het moet gewoon goed passend zijn dan heb je in principe met geen problemen, alleen waar je voorkeur naar uit gaat is persoonlijk

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 21:00

Ach tja, sinds ik een keer een onderbroek met bloemetjes onder mn witte rijbroek aan heb gehad, ga ik toch maar voor de string... Knipoog

Tancreda4

Berichten: 24063
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:17

Ik heb niet alle pagina's gelezen Bloos Maar waarom wel een string onder een witte, en niet onder een andere kleur. De ondergoed blijf je toch vaak zien, bij strakke rij broeken.

Ik drag overigens nooit strings, en gewoon ondergoed bij de paarden. Ziet er mischien niet geweldig uit, maar ik hoef niet naar een modeshow, en wat boeit mij het wat andere mensen vinden. Als ik het maar fijn vind zitten. Ik ga echt niet speciaal een string of strakke boxer aan doen, omdat het 'mooier staat' terwijl het minder zit.

Onder gewone strakke broeken draag ik wel strakke boxer. Omdat ik het dan gewwoon lekker vind zitten. Maar een boxer bij het rijden

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:21

Absoluut heel fout, een string onder een rijbroek, en al helemaal onder een witte rijbroek. Vreselijk vind ik dat. Zeer afwindend. Ik draag in het dagelijks leven meestal een string maar ik kan er niet mee rijden, vind het niet prettig zitten. Ik zou een huidskleurig broekje aantrekken.

cali
Berichten: 94
Geregistreerd: 12-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:53

rijd altijd met string, bij mn witte rijbroek trek ik indd een beige of huidskleur enz aan! Valt niet zo heel erg op!
Boxers vind ik vervelend, kruipen op als je je broek aantrekt!

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 12:37

Suus schreef:
Absoluut heel fout, een string onder een rijbroek, en al helemaal onder een witte rijbroek. Vreselijk vind ik dat. Zeer afwindend. Ik draag in het dagelijks leven meestal een string maar ik kan er niet mee rijden, vind het niet prettig zitten. Ik zou een huidskleurig broekje aantrekken.



Afwindend???? Verward Tong uitsteken Tong uitsteken

Ik draag altijd strings (heb geen andere)
En onder een witte rijbroek draag ik een huidskleurige, dus je ziet niks!

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 12:42

Ik vind dat AFwindend ja. Je ziet namelijk altijd het model/de contouren doorschijnen. Dat vind ik persoonlijk niet uitzien. Maar ja, iedereen moet het zelf weten he. Gelukkig mag iedereen doen en laten wat hij zelf wil.

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 13:13

Euh ik bedoel dat afwindend nou niet echt een bestaand nederlands woord is..... Haha!

Je kan het wel afstotend vinden Knipoog

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 13:14

En een string zie je juist NIET onder een rijbroek, zeker een huidskleurige niet! Hij zit in je reet namelijk haha! Haha!
Zo'n grote witte onderbroek daarentegen....

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 13:21

String in m'n reet? Liever niet... Een string zie je wel degelijk, net zoals je een gewone slip kunt zien.

En ik vind afwindend erg creatief gevonden Die houden we erin Schijnheilig

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 13:35

Suus schreef:
Ik vind dat AFwindend ja. Je ziet namelijk altijd het model/de contouren doorschijnen. Dat vind ik persoonlijk niet uitzien. Maar ja, iedereen moet het zelf weten he. Gelukkig mag iedereen doen en laten wat hij zelf wil.


Ik vind het juist vreselijk als je onderbroekrandjes ziet! Dus smaken verschillen...

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 13:36

Pervinco schreef:
String in m'n reet? Liever niet... Een string zie je wel degelijk, net zoals je een gewone slip kunt zien.

En ik vind afwindend erg creatief gevonden Die houden we erin Schijnheilig


Euh, een string zit toch echt min of meer in je bilspleet hoor Haha!
Ja, bovenaan zie je hem wel een beetje maar een huidskleurige dus niet...
Bovendien rijd ik ALTIJD met bandplooi broeken (mijn witte is Eurostar Finale, OK dan! ) en dan zie je het sowieso niet meer..
Maar ik snap dan uberhaupt weer niet dat er nog mensen zijn die in van die strakke, blubberbenen goed doen uitkomende, broeken rijden.
Maar ja, iedereen heeft weer zo zijn eigen smaak Lachen

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 14:13

AFwindend is inderdaad geen nederlands woord! Maar zo noem ik het gewoon, ik vind het grappig. Haha!
Een string mag dan wel in je reet zitten, maar je ziet altijd de contouren van het bovenste stukje, het driehoekje dus. Dat vind ik niet mooi. Ziet er een beetje ordi uit. Een grote onderbroek is ook niet charmant nee. Dan ziet een string er nog beter uit.
Trouwens, een bandplooibroek mag dan je benen beter laten uitkomen, maar als je ook maar een beetje buik hebt, lijk je er wel zwanger is. Dus ik draag lekker strak... Een mooie strakke Pikeur is niet lelijk.... Knipoog

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 14:50

Suus schreef:
AFwindend is inderdaad geen nederlands woord! Maar zo noem ik het gewoon, ik vind het grappig. Haha!
Een string mag dan wel in je reet zitten, maar je ziet altijd de contouren van het bovenste stukje, het driehoekje dus. Dat vind ik niet mooi. Ziet er een beetje ordi uit. Een grote onderbroek is ook niet charmant nee. Dan ziet een string er nog beter uit.
Trouwens, een bandplooibroek mag dan je benen beter laten uitkomen, maar als je ook maar een beetje buik hebt, lijk je er wel zwanger is. Dus ik draag lekker strak... Een mooie strakke Pikeur is niet lelijk.... Knipoog



Okee, maar als ik een huidskleurige string aan heb zie je dat driehoekje dus echt niet Tong uitsteken
Dus nu zijn we het wel eens, toch??? Haha! Haha!

En Pikeur, oke Knipoog Ik hou het toch bij mijn bandplooitje. Gelukkig heb ik (nog..) geen buikje Tong uitsteken Haha!

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:23

Nee, we zijn het niet eens, je begrijpt het niet helemaal. Het gaat niet om de kleur, het gaat om de randjes die erdoorheen priemen. Maar laten we er maar over ophouden want we kunnen er nog lang en breed over doorgaan.... En gelukkig heb ik ook nog geen buikje.