welke scooter?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:04

ik heb een yamaha neo's hij was zilver..nu paars... een wereld ding!!!
Afbeelding

Sirius_

Berichten: 10956
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 22:12

die tomos vink cool! aangezien ik er alleen mee naar de manege/school ga crossen hoef ik niet perse een giga coole popi scoot. bij nader inzien denk ik dak een scoot te duur vind dus misschien dak voor een 2e hands tomosje ga. Kan ik nog naar disney over een maand Haha!
Tja of ik moet een super cadeau krijgen voo mn verjaardag (minder bijbetalen Haha!)

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 23:57

Sophie_kurk heeft een zilverkleurige neo's, echt een mooie

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 00:06

Ikke heb een peugeot zenith deluxe, ideale scooter!!!
En niet duur 2de hands...

Sirius_

Berichten: 10956
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 14:40

mn vader voelt niet zo veel voor tweedehands helaas.. is de kans zo groot sdat je een miskoop doet?

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 15:10

ik heb een peugeot speedfigt x-race een super ding nog nooit geen problemen mee gehad.. ik weet zo niet meer hoe duur die was..
Afbeelding

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 21:00

Hey,

Ik heb een peugeot Fox.
Leuke felle brommer. Motorisch niet stuk te krijgen.
Zuinig. Ik kon anderhalve weekk teren op een tank en dan elke dag ± 16 km rijden.
2e hands was hij 595 euro. 2ehands hoeft geen miskoop te zijn. Als jij hem al occasion koopt bij een erkend bedrijf is er niks mis mee.

Mijn vader heeft een Peugeot Elyseo. Maar das een hele zawre Knipoog 100 kilo namelijk en veel te groot voor jou. En ligt ook boven je prijs marge.

Me mams heeft een Tomos Taxity (ofzo)
Opzich leuke brommer, start alleen niet altijd goed.
Nieu was hij 999 euro geloof ik.

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 12:25

Ik heb een Honda Scoopy, een zwarte welliswaar, het voordeel van deze brommer is dat hij grote wielen heeft en dus niet onder de scooters verzekerd is maar onder bromfiets, veel minder last van glijers in de winter en aanzienlijk goedkoper in de premi Haha! Tong uitsteken En je kan er fijn iemand mee achterop nemen, hij is groot en heel zwaar maar vreselijk stabiel!

Afbeelding

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 12:53

m'n eerste scooter was een Hyosung Rush Challenger, Ik vond het wel een fijne scooter opzich maar miste toch een beetje ronde vormen. Werd ook altijd zo begroet door vrienden " Hey heb je je duikboot weer bij"
Na ander half jaar een ongeluk gehad met m'n rush, 684 euro schade, het punt voor mij om een andere te kopen.. Dat is een aprilla SR geworden, zag er leuk uit en rondere vormen als de rush.. Maar de kwaliteit van m'n rush was beter, hij heeft me nooit laten staan wat mn aprillia maar vaak genoeg heeft gedaan Boos!