Ik wil ff zeiken hoor!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PinnieLinnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 21:10

Ik moet elke dag reizen met de trein naar mijn school.
En die NS joh, dat is toch zo'n rot zooitje! Ik baal echt als een stekker af en toe!! Frusty Vorige week met die trein uitval en stroomstoring, heb ik er verdorie 4 uur overgedaan om thuis te komen! Boos! En elke dag die vertragingen en die idiote treinen die ze inzetten, veel te klein en te krap. En dan de conducteurs, zij worden verrot gescholden, maar kunnen er ook nix aan doen. maar die worden ook lastig ervan. Ze gaan zelfs dreigen dat ze niet rijden als ze we zo beidehand blijven.
Redelijk vaag dus. Maar ik moet wel met t openbaar vervoer, vanwege dat ik te jong ben voor op kamers.
Maar ik was t zo zat, dat ik t ff kwijt moet!! Frusty
Wie volgt?

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 21:45

Ja, over de NS valt genoeg te klagen. Ik heb er ook een paar keer last van gehad. Op de heenreis naar de Artis meeting bijvoorbeeld was er een lijn uitgevallen waardoor het tot aan Utrecht supervol zat. Tja, is niks aan te doen natuurlijk, maar het is wel vervelend.

fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 21:51

Go go go! Leef je maar lekker uit hoor....hier kan het Haha! Iedereen weet dat het een &%%$^& zootje is bij de NS.

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 22:10

Wij zijn met de trein vanuit Meppen naar Thuringen geweest en hadden totaal geen problemen. Alle hulde aan de deutsche Bahn. Wat ons wel opviel was dat er ontzettend veel mensen gebruik maakten van de trein.

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 11:27

O, wat ben ik toch blij met mijn autootje! Haha!

Ik ging vroeger altijd met het openbaar vervoer op pad en weet precies wat je bedoelt!

Vorige week had mijn auto een baaldag en ik ging met de trein naar mijn werk, kwartier vertraging en toen de trein kwam bleek hij heeeeeeell erg klein... Iedereen was over de rooie! Boos!

Bleek later dat er een dodelijk ongeluk was gebeurd, waardoor de trein geen extra treinstellen op had kunnen halen... Lips are sealed Lips are sealed Niks gezegd, hoorde je iedereen denken, maar goed, de volgende dag moest ik ook weer met de trein en had dat ding 20 minuten vertraging.... Frusty Geen dodelijke ongelukken dit keer, gewoon de NS op zijn best! Frusty Extreme duivel

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 11:35

greetje: van meppen? Zo... jij liever dan ik Haha!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 11:40

Ja, de NS is ook kl*te.
Ze moeten het beter aanpakken, strenger aanpakken, als de conducteur nou het kaartje wil zien als de mensen de trein in gaan en dan een stuk of 5 conducteurs in zo'n trein zet.
Dat gaat denk k een stuk makkelijker.

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 18:27

Een zelfde soort idee als met de bus dus, Skipperfan. Ik denk dat dat met de trein wel een beetje ophoudt. Ze zouden wel weer conducteurs in kunnen zetten op het traject Doetinchem-Arnhem