Mijn hele leventje overhoop

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:05

vera schreef:
Ahum, ik ben moeder van twee dochters en die waren er niet gekomen zonder ......
Daarnaast ben ik nog steeds praktiserend en vind daar niks vreemd aan Verward


Haha grapjas Haha!
Ik praat even vanuit de gedachten die kinderen vaak hebben.
Kinderen zien hun ouders niet als mensen die sex kunnen hebben.
Je staat er niet bij stil, het idee van gatverdarrie Tong uitsteken

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:31

Jeetje wat een verhaal zeg.
Ik zou ook niet weten wat ik hier mee aan moest...

En je ouders hoe gaat dat nu dan verder. Ik neem aan dat je moeder dit ook niet goedkeurd??

Sterkte meid!

schaduwww
Berichten: 10
Geregistreerd: 07-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 23:15

Ik ben geen kind meer hoor, een groot kind dat nog thuis woont vanwege de gemakken Knipoog Dus ik weet genoeg van sex om te weten dat ik het niet zou trekken als mijn partner naar één of ander Oostblokland zou gaan voor de meest woeste orgiën...dus vader & moeder = OK, maar één der ouders met een ander = nee!

Nou ja....de sfeer die thuis hangt is nu niet bepaalt gezellig, dus ik zorg gewoon dat ik zoveel mogelijk de hort op ben....ik probeer mijn moeder nu wat afleiding te geven door veel met haar te doen en veel te praten over de hele kwestie. Ze is nu nog een beetje in de war dus er valt nog geen pijl op te trekken wat de uitkomst gaat worden van dit geheel. Ze moeten het maar lekker samen uitzoeken, ik hoor het wel. In de tussentijd zijn de spanningen geen feest, maar ja....we slaan ons er hopelijk wel weer doorheen...al zie ik mijn vader momenteel wel een beetje als een gefrustreerd vies uit mid-life crisis mannetje.....sjezus zoiets doe je toch gewoon niet? Ik kan het nog steeds niet geloven...had het misschien niet eens geloofd als ik die foto's niet gezien had...mijn vader.....nou ja te bizar voor woorden gewoon Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 11:21

>;) ja walgelijk gewoon ik begrijp hoe je je voelt
van je eigen vader nog wel het is bij de Koe af

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 11:27

Het meest jammere vind ik dat je er zo bij betrokken wordt, ook door je moeder. Dat lijkt me toch het laatste wat je als goede ouder doet, je kind erbij betrekken.

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 11:34

Het is al raar om erbij stil te staan dat je ouders ook sex hebben Scheve mond En dan vind jij ook nog foto's van je vader die sex heeft met andere vrouwen. Brr..

Moeilijke situatie zeg, ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik ermee om zou moeten gaan. Het proberen te vergeten is misschien wel het enige wat je kan doen. Maar dat zal moeilijk zijn denk ik. Bizar idd.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 11:50

Tja je bent er achter gekomen dat je ouders nog een leven hebben die jij niet weet.

natuurlijk is dat onaangenaam. En wil je daar niet bij betrokken worden.

maar dit is iets waar jij je niet voor hoeft te schamen. En het is ook niet iets waar je je mee moet bemoeien. het is hun zaak.

Natuurlijk moet je er wel over kunnen praten met iemand, zodat het uit je systeem kan.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 11:57

kan me erg goed voorstellen dat je hiervan erg geschrokken bent. Zou er ook van walgen als ik zulke foto's van m'n pa zou zien...brrrr

maar wat heike zegt; ouders zullen heel veel dingen doen die hun kids niet weten, en dat is maar goed ook zo. Probeer JIJ je er niet voor te schamen, jij bent niet degeen die dit gedaan heeft............sterkte

radicalM

Berichten: 689
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 12:01

Kan me voorstellen dat je wereld enigszins opgeschud is ja, om het maar even zachtjes uit te drukken. Pa en ma zijn toch de figuren die je je hele leven kent. Oke, hun huwelijk is niet je-van-dat, maar...zoals je al gemerkt hebt, het blijven mensen! Persoonlijk vind ik het heel erg slordig van je vader om die foto's zo onbescherm op de pc te laten staan. Een wachtwoordje of zo zou geen overbodige luxe zijn geweest!!!
Ik hoop, dat je vader zich nu een slag in de rondte schaamt. lekkere indruk maakt ie bij je!!
Is het gewoon niet eens tijd, dat pa en ma eens samen een goed gesprek gaan houden!! Het is niet de taak van een dochter, die twee zorgen er nu voor, dat het ook jouw probleem wordt. Ik zou het mijn dochter niet aan kunnen doen, mijn persoonlijke sores op haar bord te leggen!

schaduwww
Berichten: 10
Geregistreerd: 07-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 12:35

Ik had het gewoon nooit verwacht, mijn vader is een lieve man....wel lichtelijk overspannen/overwerkt misschien de laatste tijd, maar ja...ik weet inmiddels wel het hele verhaal:

Hij is echt voor de sex daarheen gegaan, heeft een keer groepsex gedaan, dat beviel hem niet, sex zonder liefde. Op diezelfde vakantie heeft hij een vrouw ontmoet waar hij verliefd op is geworden, en daar heeft hij nu zeg maar echt een affaire mee. Maar ja, dat vrouwtje is 31!!! Hij in de 50, dus het had zijn dochter kunnen zijn. En echt, dat keur ik zoooo af, een oude man die zijn vrouw inruilt voor een jonger exemplaar....bah...bovendien weet ik niet wat haar motieven zijn, maar ik geloof nooit dat zij echt verliefd is. Op zijn geld zeker....dus nu houd ie van twee vrouwen naar zijn eigen zeggen, nou ja dat bestaat toch niet? Hoe kun je nou op die manier van 2 mensen houden?

Nou ik heb er inderdaad weinig mee te maken, het moet alleen verder niet uitkomen want dat bezoedelt de naam van de hele familie automatisch dus ook de mijne. Bovendien heb ik er in zoverre iets mee te maken dat het mijn eigen vader is die dingen heeft gedaan waar ik zwaar op tegen ben en ik weet niet hoe de relatie dochter-vader nu verder moet...daar moet ik ook echt serieus over na gaan denken. Plus dat ik de spanningen van thuis natuurlijk meekrijg....nou ja. Vreemd allemaal, dat is het, want het blijft net een onwaar iets, echt heel vreemd.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 13:04

Lief, mijn vader is getrouwd met een Dominicaanse mevrouw van 34 (dus nog even een jaartje jonger dan ik Haha! Haha!) Toen zij naar Nederland kwam heb ik aan m gevraagd hoe ik haar moest noemen, mamma???? Haha! Haha! Haha!

je moet een ding goed onthouden, Je hoeft je vader niet op te voeden. Hoe hij zijn sexleven inricht en met wie mag hij helemaal zelf weten, zolang het niet strafbaar is natuurlijk.

Voor jezelf. Laat het gaan........... ! Jij kan er niks aan veranderen. Ik heb me in het begin er ook druk om gemaakt, en nu niet meer. Natuurlijk zijn motieven niet zuiver, was het bij mijn vader ook niet..... dat moge duidelijk zijn, maar ze was best goed voor hem en ze hebben ook veel lol. Mijn moeder heeft ondertussen ook weer een andere vrind en iedereen is gelukkig nu.

Voor jezelf kiezen en je er gewoon niet mee bemoeien Haha!