Nu werd ik dus weer uitgenodigd voor een laatste gesprek. Ik moet tijdens dit gesprek een zgn DIEM-analyse doen. Hiermee bepaalt men mijn sterke en zwakke kanten zodat het bedrijf weet waar zij mij in moeten steunen en waar ik hulp bij nodig heb om mijn baan zo goed mogelijk uit te voeren. Ik werd alleen nog wel gewaarschuwd. Als nu blijkt dat ik totaal niet in het bedrijf pas volgens die test bestaat de kans dat het niet doorgaat, maar die kans is absoluut miniem!! Ach, ik weet zeker dat ik me daar prima ga redden!! 
Ok, nu weet ik wat me te doen staat deze komende twee weken (gesprek is op 12 november): een leuk huisje gaan zoeken in het buitengebied.
Ik hoor jullie zeggen "loopt ie nou niet TE hard van stapel??" nee hoor, ik ga op zoek naar een huurboerderijtje of een deel van een boerderij, ben namelijk helemaal ven van het buitenleven en zou ook niet echt in de stad kunnen aarden. Ik zal zorgen dat er genoeg ruimte is om paarden neer te zetten, dus dan weten jullie waar jullie kunnen meeten... het Drentse platteland!!! 
In ieder geval iedereen die aan mij en de mogelijke baan dacht de laatste paar weken: echt heeeeel erg bedankt!!!

\ Niet dat geld zo gelukkig maakt, maar het is wel heeeeel erg handig en je kan er leuke dingen mee doen