AAAAAAAAA Stresssss

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 09:39

besluiten mn collegaatjes even om een sigaretje te gaan roken, moet ik voor telefoniste spelen. Das erg onhandig met een telefoon war je maar een lijn tegelijk kan hebben.... AAAAA En ook nog eens iedereen is in overleg dus ik kan niemand snel doorverbinden. Oeioeioei Gelukkig heb ik in de vakantie eens als telefoniste gezeten dus weet ik nog een beetje wat te doen (oa naam bedrijf en tel opschrijven dus hihi)
En ben nog geen lijnen kwijtgeraakt, joepie. Het agat eigenlijk best lekker zo hihi ff tussen de telefoontjes door bokken.... lalala

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 09:40

Ahhhh alleen moet ik nu naar het toilet en dat kan niet want als de telefoon gaat.... iiiiieeee
(gekruisde beentjes)

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 09:41

Wat denken jullie Bokkers...
Zullen we Laura eens met zijn allen tegelijk bellen }>

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 09:49

T idee op zich is al de moeite waard Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 10:20

vraag je werklgever of hij een handsetje aanschaft waarnaartoe je de centrale kan doorschakelen. Erg handig voor op het toilet *LOL* Alleen lastig als mensen ingewikkelde verhalen gaan ophangen omdat je alles moet onthouden en niet kan opschrijven.

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 10:49

Ik heb ook een handset waarnaar ik door kan schakelen maar het klinkt zo hol op het toilet, ik zeg dan altijd maar dat ik in de lakspuiterij sta Bloos

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 10:55

hahaha, wij zitten via de computer ingelogd.. en soms staat t groen (1 wachtende) of geel (2) of rood (ontelbaar)....
Dan zitten we met z'n vieren te stressen hier... HET IS ROOD hoor je dan... berg je dan maar!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 10:58

Hahaha wat zijn jullie allemaal ont-zet-tend snielig!!! Ik zit gewoon lekker de hele tijd te bokken tenenenene!! Haha! Schijnheilig