wat is de raarste ( grappigste, engste) droom die je ooit he

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 08:48

Ik denk dat het toch wel dat het was dat de hele manege slecht was geworden, Bloos
en alleen ik en nog 2 mensen goed waren, en iedereen wou ons vermoorden enzo hihi....*vaag he* Knipoog
wat was die van jullie? *LOL* }>

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 08:55

Deze vink ik wel heel sterk:

Het ging zo:
Ik was samen met mijn moeder, Kaleb (goldenretriever) Onno en Guusje (mijn jonge katjes) en Ozep (mijn paard) aan het winkelen.
( waarvoor met paard, hond en katten? De katten kunnen niet eens aan een riem lopen!)

We moesten iets (weet niet meer wat) hebben bij de Blokker, dus hup! hele beestenbende naar binnen!

Daar kochten we dus veel meer als dat we nodig hadden, dus mijn moeder stond daar met haar handen vol, ondertussen zag ik dat Onno (de Taz kat) een grote boodschap moest doen..
Dus ik geef snel Ozep aan mijn moeder (die dus haar handen vol had en ook al Kaleb vast moest houden) om snel met Onno en Guus naar buiten te rennen, na Onno zijn grote boodschap besloot ik gelijk om ze maar in de auto te stoppen zodat ik mijn moeder kon helpen met sjouwen.

Terwijl ik terugliep (het regende verschrikkelijk!) zie ik opeens mijn moeder de Blokker uitkomen en opeens schrikt Ozep ergens van! Hij rukt zich los en galopeert de drukke winkelstraat over! Richting de spoorwegovergang waar net een trein aankwam! Daar schrok hij van dus hij keerde om waar hij werd opgevangen door omstanders, ik rende de longen uit mijn lijf en daar aangekomen zag ik dat mijn moeder niets mankeerde en Ozep was ook ongedeerd!

En toen werd ik wakker!

Hahahaha, zie je het al voor je paard, hond en katten mee in de Blokker? Hahaha
Ik vroeg me trouwens ook af waarom Kaleb wel mee mocht en Sjim en Moos niet! (Dat zijn dus de andere honden)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 09:03

Dat ik met mijn vliegtuigje moest landen op de Prinsengracht. Dat lukte wel, maar toen ik richting Rozengracht tufde kon ik niet verder en moest ik dus terug. Vliegtuig omkeren op de gracht dus, gelukkig kon ik ergens achteruit insteken en liep het allemaal goed af.

Pino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 09:03

hahha zo grappig..... *LOL* zie het al helemaal voor me hihhii Schijnheilig Cool

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 09:37

heel vaak heb ik al wel eens gedroomd over een leeuwin.De laatste keer ging zo:
Ik was in onze bijkeuken en er waren allemaal hokken met muizen en ratten enzo(het waren de hokken uit de binas van mijn school)Er waren ook heel veel kinderen.Toen tilde ik zo'n huisje op en daar zaten een mannetjes en vrouwtjes leeuw onder.Het mannetje ging weg maar het vrouwtje bleef.Iedereen rende weg via de voordeur naar buiten maar ik en nog een paar gingen naar de keuken.We konden dan via de achterdeur ontsnappen maar dat deeden we niet( Verward )1 iemand was gegrepen door de leeuw en toen pakte ik uit de koelkast kipfilet(jaja dat weet ik nog heel goed)en ging die leeuw afleiden.Toen hij die persoon losliet wou ie mij grijpen maar toen werdt ik al wakker......pffffft...

Roxanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 09:49

Mijn engste droom was vannacht!!
Ik viel samen met jackien op de straat!!

dat is gisteren namelijk echt gebeurd! en ik heb zohoo veel pijn snik snik Verdrietig

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 09:57

Mijn raarste droom was:

Dat ik 's nachts naar buiten ging en toen zag ik buitenaardse wezens en die hadden me meegenomen en hadden me ondervraagt.
Ik werd toen alleen achtergelaten in de ruimte, maar het gekke was dat ik kon ademhalen in de ruimte. Toen werd ik teruggezogen naar de Aarde en ik was weer thuis. Toen kwam er een hele groep mensen aan uit mn straat en die riepen naar mij:

"verader! Verader! Verader! Verader!"

Ik werd zo bang dat ik naar mijn moeder toe wilde, maar die was er niet meer, mijn vader en broertje ook niet meer. Ik rende naar mijn oma en die riep ook:

"verader! Verader! Verader! Verader"

Ik riep toen keihard" STOP!"

Ik was toen helemaal alleen op de wereld en het gaf mijn zo'n eng gevoel dat ik er iedere nacht, wel twee weken lang! over droomde!

Nu moet ik erom lachen , maar het was best wel eng.

Dit is misschien een beetje een rare droom Haha!

Verward Verward

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 10:09

Vroeger toen ik klein was Haha! stond er op mijn kamer een hle grote boekenkast van mijn vader, die de hele wand bedekte. Mijn bed stond daarnaast. Ik droomde altijd dat die op mij viel en hoe hard ik ook rende uiteindelijk viel ie altijd op mij en was ik dood Huilen (maar goed voor jullie dat dat nooit écht gebeurd is Haha! Haha! Haha! )

Tessa_Marco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 10:13

Ik had pas geleden gedroond dat er allemaal spinnen over e heen liepen (ik ben als de dood voor spinnen) toen riep ik in me slaap keihard me moeder, die kwam er ook gelijk aangerent. Toen heeft ze me wakker gemaakt en een kwartiertje later slipe ik weer, voel ik gekriebel aan me arm, maar dit was echt, ik schrok mwe helemaal dood, was het mijn peosje van 5 mndn oud, haha. Echt blond...

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 10:45

Een tijd geleden droomde ik dat ik les moest geven. Ricky(een schimmelruin) wilde gaan liggen en kreeg toen ineens een veulen. Ik was heel verbaast want het was een ruin.

Ik vlug de manege eigenaar geroepen en verteld dat we ons al die jaren vergist moesten hebben. Dom hoor.

Toen ik na een tijdje langs liep zag ik dat het veulen graag wilde drinken maar dat niet kon. Dus ik kijken wat er aan de hand bleek. Was Ricky toch een ruin en had daar dus geen tepels. Uiteindelijk heb ik het veulen de fles gegeven en werd ik wakker.

Maf he?

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 10:48

Ik kan me nog herinneren dat ik een jaar of 5 was en dat ik toen een keer had gedroomd dat ik in mijn bed lag en dat er om mij heen allemaal haaien zwommen.
Ik moest naar de WC, maar kon dus niet mijn bed uit anders werd ik door de haaien gepakt.
Toen schreeuwde ik HEEEEL hard MAMAAAAA en toen kwam mijn moeder eraan en waren de haaien weg.

Hihi, beetje vaag, maar toen wel eng!! Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 10:50

Lautje, dat kan ik me idd ook nog hééél goed herinneren... Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 11:49

Hahah, toen ik klein was heb ik een keer gedroomd dat ik in de tram zat en toen die stopte bij een station en de deuren opengingen viel ik eruit. Toen kwamen er allemaal mensen voor me en die gingen naar binnen en toen ging de deur dicht. Toen drukte ik keihard achter elkaar op een knopje waardoor de deuren open zouden moeten gaan en die smolt toen hahaha, toen was er nog een deur waar allemaal mensen instapten toen rende ik daarheen en toen ging de deur net dicht en reed de tram weg. Toen ging ik op de grond zitten en merkte ik dat ik bij de flat waar mijn oma en opa woonden zat Verward *LOL* *LOL* *LOL*

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 11:53

mijn engste droom isz nog altijd als ik ziek ben!! Ik weet gewoon wanneer ik ziek ben....want dan heb ik die nacht ervoor een enge droom.....
alle muren komen dan op me af...geluiden die van zacht naar heel hard gaan, een hele vieze geur die ik iedere droom weer ruik word steeds sterker....ik heb die droom ook als ik wakker ben...dusz als ik wakker word gaat ie gewoon door... ik loop te ijlen enzo...
Ik ben bang als dat weer eens gebeurt...het klinkt niet zo eng...maar ik ben er doodsbang voor!!!!

En mijn allerleukste droom was dat er allemaal Fjorden waren....waar het was weet ik niet meer....maar ik vond het een superleuke droom en ik wil hem graag weer een keertje hebben *LOL*

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 15:18

hmmm, nou hier komt ie dan:

Ik droomde toen ik een jaar of 8 was dat ales gratis was, hetw as allemaal echt gaaf (in de droom), k had alles, zelfs paarden waren gratis, honden huizen echt alles.
Ik ging dus op mezelf wonen in een grote stoeterij, ik had zo'n 100 paarden en nog miljoenen andere dieren.
Nu komt het coole

Toen ging ik die middag met me moeder winkelen (dit was gewoon dat ikw akker was), had ik in een winkel dus gewoon een doosje tiktak in me zak gestopt, de pieper ging helemaal niet, waren we odnerweg zat k dt lekker te eten enzow, zegt me moeder opeens: hoe kom jij daaraan?
ikke zo uit de winkel, en ahd jij daar geld voor dan?
Nee, dat was gratis, toen moest ik van me meoder naar die winkeljuffrouw gaan (hehe..) en eld geven vor het doosje tiktak en de helft aan me broer geven, tsja ik ben BlonTTTT

-Maaike-

Pino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 08:49

Iemand verder nog leuke dromen Tong uitsteken Schijnheilig