Aankomen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 15:58

Zoals ik Tong uitsteken

jacob112

Berichten: 412
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 21:59

heel veel koolydraten eten zitten vol energie, maar als jij geen energie gebruikt dan wordt het omgezet in vet!!! Geleerd bij biologie op school vroeger Haha!

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:00

Mijn broer heeft precies hetzelfde probleem (zie profiel: in florida) en hij is nog wel kok, dus als iemand veel van voeding afweet is hij het wel, maar hij komt gewoon geen kilootje aan
Nu sinds een paar maanden is hij aan het sporten en je ziet hem gewoon veranderen, zijn lichaam ziet er veel gezonder uit. Dus misschien is dat voor jou ook een idee, je komt er dan wel niet van aan, maar je lichaam word in ieder geval een stuk voller door de spieren en het toont een stuk gezonder dan een dun en ingevallen lichaampje.
Veel suc6!!! en je mag ook altijd wat van mijn vet komen halen hoor Tong uitsteken
Ik heb genoeg

Gaby
Berichten: 3396
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 17:36

jarrah schreef:
Mijn broer heeft precies hetzelfde probleem (zie profiel: in florida) en hij is nog wel kok, dus als iemand veel van voeding afweet is hij het wel, maar hij komt gewoon geen kilootje aan
Nu sinds een paar maanden is hij aan het sporten en je ziet hem gewoon veranderen, zijn lichaam ziet er veel gezonder uit. Dus misschien is dat voor jou ook een idee, je komt er dan wel niet van aan, maar je lichaam word in ieder geval een stuk voller door de spieren en het toont een stuk gezonder dan een dun en ingevallen lichaampje.
Veel suc6!!! en je mag ook altijd wat van mijn vet komen halen hoor Tong uitsteken
Ik heb genoeg


Als je zo mager/dun bent, heb je nauwelijks spieren om te trainen. Als dat de oplossing was ( sporten ), was ik dat nu direct gaan doen. Ik zit in hetzelfde schuitje, met het verschil dat mijn lichaam mijn spieren opeet. Laatste wat ik moet gaan doen is sporten lijkt me...

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:36

ik ben 16 jaar en ben 1.68. en ik weeg ook maar 52 kilo ofzo, dus ook niet echt veel. ik ben ook wel dun maar bij mij zie je igg me botten niet.. ik heb gewoon een aardig dik buikkie.. alleen me benen en armen mogen wel wat dikker maar de rest niet.. en ik eet ook vet,snoep EN gezond dus daar kan het nie aan liggen maar aan mijn moeders kant is bijna iedereen slank en aan mijn vaders kant iedereen normaal dus zit ook wl in de familie..maar vind t nie zo'n probleem..

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:37

Weightgamer ... is om aan te komen. Het is een milkshake die je bij de sportschool kan kopen.
Werkt perfect OK dan!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 11:31

moet ik ook maar is proberen dan Tong uitsteken