afzetterij in het bedrijfsrestaurant

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 12:53

Bij ons in het bedrijfsrestaurant verkochten ze tot gisteren van die kleine zakjes Calvé curry, lekker voor bij je tosti. Sinds gisteren zijn ze overgegaan op curry van Van Oordt en nu vroeg ik me dus af wat nou eigenlijk het verschil was.

Wat blijkt: in die nieuwe zakjes zit MAAR LIEFST 4 ML MINDER curry dan in die oude!!! En ze kosten nog steeds een kwartje. Heb geen zin om uit te rekenen hoeveel % de curry in prijs is gestegen, maar het is vast schrikbarend.

Heb net de laatste twee zakjes Calvé uit de nieuwe stapel geplukt, vanaf maandag is het helaas bikkelen. Want met één zo'n zakje van 9 ml kun je nauwelijks een halve tosti bewerken, terwijl dat met 13 ml precies ging.

Afzetters. Frusty

BTW: iemand ooit Breaker gehad? Zit in een infuusachtig aluminium zakje met een draaidop en bestaat uit een mengsel van yoghurt, stukjes vrucht (in mijn geval kers) en... zonnebloempitten! Je zit er wel een beetje mee voor Jan met de korte achternaam ('zie mij eens lurken aan mijn infuusje-met-pit'), maar het is best lekker. Ook nieuw in het assortiment.

Kijk, DAT kan ik nou wel weer waarderen... Cool

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 12:55

Ik heb wel bij ons in de kantine (allemaal goede doel) gegeten, maar de aardbeien jam was niet te eten. de kaassoufle is lekker, de haring ook ,maar erg veel keus is er niet. Ik heb liever broodjes van de Konmar (though: K-mart sucks *Rainman*)

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 12:57

hahahahaha *dorée valt van haar stoel van het lachen*
Wat een rottige rotactie van die stomme kantine-whatever!! Belachelijk!! Maarruh Karin.... kets-hup is ook veel lekkerder op je tosti!
Maar toch, wel belachelijk!

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 13:51

hi hi hi Karin, wat is het leven toch hard he? Maken ze zomaar de zakjes curry kleiner voor hetzelfde geld. Ik denk dat we straks als de euro wordt ingevoerd nog veel soortgelijke verhalen zullen krijgen. Maar dan meer betalen voor dezelfde hoeveelheid Boos!