haar verven, maar ik durf niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 23:06

ik loop al zeker een jaar met het idee te spelen om mijn haar (donker) paars te kleuren. Maar eigenlijk durf ik helemaal niet!!!! Wat nou als het verkeerd uitvalt? Of het staat niet?
HELP!!!!!!
ps dit ben ik met mijn haar Haha!

[img]../upload/4/haar2.jpg[/img]

[img]../upload/4/haar.jpg[/img]

guidolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 23:09

echte verf?! dat heeft mn vriend ook een keer gedaan, blauw met paars, maar die kleuren verbleken heel snel en is het echt niet meer mooi. ik zou het niet doen als ik jou was, je hebt hartstikke mooi haar joh! als je het verpest loop je een hele tijd voor L*L!!!!

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 23:09

gewoon doen!!!

denk dat het midder gek zal staan dan die foto waar je haren recht overeind staan *LOL* (moet je overigens wel je hoofd ff heeeeeeeel flink draaien Tong uitsteken )

je kunt het misschien eerst proberen met van dat uitwasbare spul? en als da goed staat, verven dat het langer blijft zitten?

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 23:15

Ik zou idd een spoeling gebruiken, en je moet zeker weten je uitgroei bij te houden...
met de lengte van jou haar 2 pakjes *LOL*

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 08:31

ik zou ook eerst spoeling pakken want vaak word het vaal. dan kan je kijken of je het gaat verven of niet

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 08:37

Ehh kijk je wel uit?
Ik heb dat een jaar of vier geleden ook eens geprobeerd. Ik had dezelfde kleur haar al jij en wilde naar aubergine. Ik heb het bij de kapper laten doen en heb toen een paar dagen met een groene gloed eroverheen gelopen. De kapper heeft het wel hersteld, maar mooi is het nooit geworden Huilen
Dus voorzichtig, laat je goed informeren.

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 08:43

en uitwasbaar betekent niet dat het er in 1x uit is gewassen, het wordt lichter en lichter en dat vind ik echt lelijk. Als je het verft zit je met uitgroei, die moet je bijhouden of uiteindelijk je haar weer ontkleuren en dat is super slecht voor je haar.

Ik heb ook lang blond haar en ik zou het nooooooooiiiit doen.

Blonds have all the fun!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 10:41

Ik raad t je af.
Ik ben ook van nature blond en heb t in een keer heel donker geverfd.
Het nadeel ervan is dat die pigmenten in je haar vastzitten en er niet uit te krijgen zijn.
Afijn, paar maanden terug wilde ik pér sé weer lichtblond haar.
Alle kappers afgeweest, en niets te doen. Ja alleen bleken, maar dat raadden ze me erg af.
Nu heb ik t dus gebleekt. Ik heb nu weer een mooie blonde kleur, maar mn haar is er erg op achteruit gegaan.

Ja als je t écht graag wilt, zou ik t doen, maar als je t gewoon wel 's leuk vind, zou ik t alleen met een kleurspoeling doen, en dus niet met verf.
Mocht t supermooi staan, kun je t altijd nog verven.

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 10:48

ja of bij de kapper laten doen, dan gaat het meestal wel goed.

ik heb heel donker haar en ik wil graag rood haar, maar dan moet het ook gebleekt worden en dat is echt heel erg slecht!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 12:35

Ik wil een ook een kleurtje maar durf ook niet hihi gelukkig doet een stalgenootje nu een opleiding voor kapster dus dan mag die een keertje wat proberen *LOL*

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 19:23

Gewoon doen!! Is leuk !! ik heb mijn haar vorig jaar ook donker paars geverfd. ik zal kijken of ik er ergens een foto van heb Lachen maar het was wel met zo'n verf die na 20 ( Verward zoiets Verward ) wasbeurten er weer uit ging. en als je het echt niet leuk vind staan, met anti roos shampoo is het er zo weer uit! Lachen

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 19:58

kzou ook eerst ff een spoelingkje doen.
Ik wil ook graag een kleurtje in me haar en van me ma MOET het spoeling zijn,verf mag niet en dat wil ik ook niet.
En als je het bij de kapper laat doen,gaat er niet zo snel wat mis als dat je het zlef doet
suc6

-xxx-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 20:05

Wordt vast een succes met solliciteren enzo, paars haar.... Frusty

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 10:25

Zou ik niet doen! Je hebt zo'n mooi haar! Pling En als je 't echt per c wilt, zou ik het doen met een spoeling... En als het echt, supermooi staat, kun je het altijd nog laten verven! Lachen

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 10:41

[img]../upload/19/haarpaars.jpg[/img]

[img]../upload/19/haarpaars1.jpg[/img]

[img]../upload/19/haarrood.jpg[/img]

En ligt eraan wat voor verf je neemt, de shampoo's gaan geleidelijk eruit zonder raar te verkleuren, maar ik heb ook weleens magenta erin gehad een soort verf die over je haar heen ging en die werd wel roze *LOL*

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-01 18:26

jaaaaaahhhhh orri!!!!! zoals die 2e!!!!!!!!!1

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 18:41

Je kan eerst zo'n uitwasbare nemen,die is makkelijk te herkennen,want de prijs ligt rond de fl 11,-
Ze hebben er mooie kleurtjes in.Ik ben ook met mijn vroegere blonde haar een paar weken paars geweest,en het stond nog leuk ook *LOL* nu ben ik bruin maarjah.Maar w.b. die paarse uitspoelbare,NIET IN DE REGEN LOPEN,dan is namelijk je jas een beetje paars en jeh aar weer een beetje blond *LOL*

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 19:25

ik heb ook rood gehad maar het werd een beetje roze achtig. idd die van orri die tweede is mooi zeker stef!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 19:44

Ik denk dat de 2de het meest overeenkomt met de kleur Aubergine.

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 20:02

Ik had ook zulk haar, lang en blond. En *snik snik* ik ben zo dom geweest om het eraf te knippen en te verfen. Het is nu nog niet blond en groeien wil het niet.

Ik zou het met een spoeling doen, dat deed ik daarvoor ook, toen had ik nog leuk haar. Maar nu *piiiiiieep* ziet het er niet uit.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: axeltje op 2001-10-20 21:02 ]</font>

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 20:35

ik heb het 2 keer met spoeling gedaan.
dat is veel makkelijker want als je het zat bent ga je
gewoon heel vaak wassen.
dusssssss gewoon doen!!!

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 22:12

DOEN stef, ik ben paars Roze en VUURTOREN geweest *LOL*

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 22:48

Die 2e van Orri ziet er wel leuk uit! Party!! Maar toch vindt ik je eigen haar mooier! Lachen Maarja, voor een keertje is het wel leuk! Zou dan wel uitwasbare doen! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 10:32

Mag deze ouwe taart even aan jullie vragen of hier dan niemand een baan heeft waarbij een repre voorkomen gewenst is???? Hoe verkoop je jezelf tijdens een sollicitatie, als je paars haar hebt? Ben erg benieuwd, want ik zit nl. aan de andere kant van die tafel....

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 10:41

Aubergine is een hele nette kleur, als jij grijs haar hebt en het verft dan is dat ook geen probleem?
Het is toch geen knalkleur! Sonja...
Juist als je heel netjes gekleed gaat en vrij sober, weinig tot geen make-up draagt dan is een kleurtje in je haar of iets aparts erg leuk om te zien....
Een bedrijf dat je niet aanneemt omdat je je haar geverfd hebt (hetzij niet groen, pimpelpaars met stippen, knalblauw)...moet ik nog eens zien hoe ze dat staande houden in een rechtzaak.
Als jij een pak verf koopt uit een Etos e.d. lijkt mij niet iets extreems....en zo oud ben je niet Sonja....
mijn man probeert me al de hele tijd mijn haar paars te laten verven (maar 'been there, done that')....