Enne...Nimber...ik wil graag de waarheid horen hoor...tenzij leugen prettiger klinkt...*grijnz*
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-10-18 23:25 ]</font>
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Enne...Nimber...ik wil graag de waarheid horen hoor...tenzij leugen prettiger klinkt...*grijnz*

) en moet volgende week weer!
Maar als jij over 4 weken terug moet komen word je hoogstwaarschijnlijk geboord! Tip om geen gaatjes te krijgen, eet geen fruit
Heb even mijn eetpatroon onder de loep genomen en aangezien ik leef op fruit is dat volgens mijn tandarts de boosdoener. Dacht je gezond te zijn...Nou wens je alvast heel veel sterkte en zal aan je denken als ik weer in de stoel lig, dat ik niet de enige ben
nee hoor gemeen van mij, misschien valt het allemaal wel mee! ben beniewd wat nimber zegt, zij heeft er denk een veel professionelere kijk op.
\ 

Ik zou niet weten waarom, want ik heb er nooit echt mee gezeten en ik heb een hartstikke aardige tandarts
en een tandartsassistente met een westernpaardje, dus dat is altijd gezellig kletsen...misschien komt het omdat ik de laatste keren bijna nooit iets lijk te hebben, dus dan raak je daar een beetje aan gewend...
En de laatste keer dat er geboord is (ik heb geloof ik 8 vullingen gehad waarvan er een paar met mijn verstandskiezen aan de linkerkant zijn verdwenen *grinnik*) was dat zonder verdoving en dat vond ik zo tegenvallen! grmbl...En dat terwijl alles gevuld is zonder verdoving, maar ik denk dat ik nou toch graag een verdoving heb...zou ik daar gewoon om kunnen vragen denk je??? Nou ja, mijn vriend moest laatst een paar zenuwbehandelingen en een tandreparatie, dus als ik daar aan denk mag ik nog blij zijn eigenlijk...maar ik geloof dat ik bijna alleen gaatjes heb gehad (en nu weer) in mijn achterste kiezen, soms ook erg lastig om daar bij te kunnen...(soms is het daar prima poetsen, maar soms...*kots*) Maar toch eens even bedenken wat ik allemaal kan doen om de kans op gaatjes te beperken...

. gingen ze m'n gezonde kies trekken omdat het te moeilijk zou zijn om m'n verstandskies er uit te snijden. jeetje wat een rotgevoel is dat als ze zo hard aan je mond lopen te trekken, nooit geweten dat je wortels zo enorm waren trouwens
had alleen wel enorm gat in m'n mond
\