Oma ligt nog steeds in het ziekenhuis, nog op de IC. Vandaag of morgen horen we of ze uitzaaiingen heeft. Ik hoop van niet maar ik ben heel erg bang dat ze wel nog tumoren zal hebben in haar lymfeklieren. Oma is namelijk dit jaar voor de 7e maal clubkampioen geworden met darten op haar dartclub, dus ze kan goed darten (is heel leuk om te zien, oma is 74, heeft oma permanentje, oma jurken en staat dan te darten) maar een paar weken geleden kreeg ze pijn in haar arm en sindsdien gooide ze alleen nog maar mis met darten. Ik hoop zo dat alles in orde is.
En morgen komt eindelijk de smid voor Pablo, hij heeft nog steeds een snee aan de achterkant van zijn hoef, op de rechterbal en daar kan ik nog helemaal in met het tuutje van de spuit. Maar het is niet ect gevoelig meer maar het lijkt wel alsof het niet helemaal vast zit. Het gat aan de onderkant is niet meer gevoelig en hij loopt op het harde ook weer rad. Nu maar hopen dat die snee ook snel dichtgaat zodat er geen vuil meer in kan. En nu moet ik dus eigenlijk leren maar ik kan me weer eens niet concentreren. Ook zo raar: sinds 3 dagen zie ik niet scherp meer met mijn rechteroog, een beetje wazig net alsof ik met een bril met maar halve sterkte rondloop.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-03-26 14:29 ]</font>