wat is de titel van dit liedje?? (en de songtakst :D )

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 16:59

weet alleen een paar zinnen....

sweet dreams are made of these (ik banketstaaf maar wat maar daar lijkt de tekst een beetje op..)
Dit stukje weet iik zeker:
everybody's looking for something
something bla bla bla bla en dan weet ik het niet meer *LOL*
kan IEMAND me helpen?

nu dus ook PLEASE de songtekst Haha! *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: macario op 2001-10-18 18:39 ]</font>

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 17:00

Je hebt de titel al genoemd.
"Sweet dreams" heet ie. Het is van The Eurythmics en het komt uit 1984 of in die buurt

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 17:06

THNX!!! heb daar namelijk herinneringen aan.. van ponykamp in de zomer.. thnx joh!!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 17:17

Sweet dreams, 1 van mijn favoriete covers van Eurythmics (annie lennox) uitgevoerd door 1 van mijn favoriete bands....Marilyn Manson....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 17:17

Idd, 'Sweet dreams (are made of this)' heet het voluit, het is van de Eurythmics en het is een nummer uit het voorjaar van 1983.

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 17:20

heb hem ff gedownload
echt HEERLIJK nummer gewoon!!
ben er echt helemaal weg van maar dat komt dus ook door mijn herinneringen van kamp (ben in drenthe op kamp geweest met allen ijslanders jonge begleiders etc) en meestal werden we met KEI harde muziek wakker gemaakt en dat was meestal dit liedje.. krijg echt kippenvel van dit lied man!!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 18:49

Sweet dreams are made of this,
who had in mind to disagree,
I travelled the world and the 7 seas,
everybody's looking for something...

Some of them want to use you,
some of them want te be used by you,
some of them want to abuse you,
some of them want to be abused....

I wanna use you, and abuse you, I wanna know
what's inside of you...

Lose it all....

Dit is iig de tekst zo ongeveer van Marilyn Manson,
Hoor de gitaar rifjes e.d lekkere gegil...heerrrrrrrrlijk...

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 21:41

Nee, dat meeeeen je niet...ik kan me bij jou zo niet echt een Marilyn Manson-fan voorstellen Verward M'n broertje heeft zo'n cd en ik wordt echt he-le-maal gek als dat hier door de huiskamer brult. Ik ben ook niet zo'n softie wat muziek betreft, maar marilyn Manson......neuh. Dus, leg uit?? Lachen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 22:12

Citaat:
Op 2001-10-18 19:49, schreef orri:
Sweet dreams are made of this,
who Party!! AM I Party!! to disagree,
I travelled the world and the 7 seas,
everybody's looking for something...

Some of them want to use you,
some of them want te be used by you,
some of them want to abuse you,
some of them want to be abused....

I wanna use you, and abuse you, I wanna know
what's inside of you...

Lose it all....

Dit is iig de tekst zo ongeveer van Marilyn Manson,
Hoor de gitaar rifjes e.d lekkere gegil...heerrrrrrrrlijk...

toch bijna goed orri

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 22:15

Citaat:
Op 2001-10-18 22:41, schreef Rieja:
Nee, dat meeeeen je niet...ik kan me bij jou zo niet echt een Marilyn Manson-fan voorstellen Verward M'n broertje heeft zo'n cd en ik wordt echt he-le-maal gek als dat hier door de huiskamer brult. Ik ben ook niet zo'n softie wat muziek betreft, maar marilyn Manson......neuh. Dus, leg uit?? Lachen

Als je wist wat ik van mijn 13de tot 18de alleen maar luisterde dan is Marilyn Manson soft *LOL*

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 22:35

Nou? vertel! (woops.....1liner Haha! )

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 23:00

Ik begon op mijn 1ode met Doe-Maar, en compilatie LP's...daarna Megadeath, Slayer en Sepultura....vandaaruit.....
Morbid Angel (heerrrrlijk vooral het latere werk),
Brutal Truth
Dismembered
Deicide
Cannibal Corpse
Death
Paradise Lost
Korn
Carcass
L7
etc. etc. etc. Ik had geloof ik een lijst met 30-50 bands waarvan ik muziek had.
Ging graag naar de Doomsday Celebration,
in Paradiso....Op Lowlands ook aantal gezien en na een tijd dan vind je het nog steeds leuk maar was ik toe aan wat variatie....
Begon met NIN (nine inch nails) waarvan ik een heleboel cd's en singles heb, eerste liedje dat ik van hun kende was Head Like A Hole....
Daarnaast vond ik sommige grunge bandjes ook wel grappig, belande bij Hole, Skunk Anansie, Manhole (goede studioband) en voor melancholische stemmingen Smashing Pumkins...
En mijn verslaving in melige buien PRIMUS, ook live gezien, oh die Les Claypool basgitaar Kwijl
Naast NIN wilde ik ook graag wat muziek met iets meer power zo nu en dan, Marilyn Manson en nog een paar anderen echt....Ik heb ook nog zoiets liggen als Strapping Young Lad ook wel het luisteren waard *LOL*

Maar ik ben een muziekminnend persoon, ik kan ook graag naar klassiek luisteren, zolang het geen fluit of viool is Lachen
Luister ook heel makkelijk naar alle soorten, heb toendertijd ook naar een underground rap station geluisterd....en Vara's Vuurwerk!!!!
Vind de moderne Madonna ook erg leuk, maar ik heb een voorkeur voor vrouwen qua sommige muziek.
Krezip is ook leuk bijvoorbeeld, en K's Choice,
Deus, Beck, Fun Loving Criminals, Beasty Boys (superb), Eminem, Ice T, etc. etc. etc.

Ik vind mensen die met het 'houden van' 1 muzieksoort de ander uitsluiten, muziek niet waarderen. Kijk dat mensen niet snappen dat ik Marilyn Manson luister, van genieten kan zelfs, dat is denk ik omdat er te veel waarde wordt gehecht aan hokjes....
Je had die verkoopster (snolletje zwart haar, domme blik) moeten kijken naar me, zwanger als ik was 'the beautiful people' zachtjes mee zingend hihhihi een zwangerschapskleding zaak in wandelend *LOL* naast waar zij in werkte een 'oh-zo-hippe' kledingzaak LOL ...
Kijk wat hij op het podium doet is zijn zaak, ik heb er het een en ander over gehoord Knipoog

Ik heb trouwens wel genoten toen van de optredens tijdens Woodstock, van Primus en NIN....
(op TV gekeken....)

Wat ook erg apart is is Victims Family.
Heb ik 2x zien optreden.

Meer uitleg nodig???

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 00:20

Hahahah, Strapping Young Lad heb ik een keer live mogen aanschouwen Knipoog

Errug tof *LOL* Was echt zoiets van "WOW! Ik heb een gitaar! Hoe hard kan ik daar op slaan?? Hoeveel pijn kan ik zo'n gitaar doen?!?".

Hmm, erg offtopic Knipoog

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 13:42

Mja, uitleg genoeg zo! Echt grappig vind ik het. Ken je After Forever ook? daar heb ik dan toevallig weer een cd van, hoewel ik Within Temptation echt beter vindt (worden vaak op 1 hoop gegooid).
Naja, als ik jou dan zo hoor ben ik dus een softie met K's Choice, Heather Nova, Sinead O'Connor......en nog veel meer natuurlijk, ik houd van 'apart' maar niet te hard zeg maar......Soms heb een rocky-bui en dan pak ik wel wat van m'n broertje.....die volgens mij btw z'n drumstel erg veel pijn kan doen Party!!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 13:44

tjee, mijn smaak varieert van Mozart naar Kate Bush tot Aerosmyth en van alles er tussen in. Ik houd gewoonlijk niet van house en techno of iets in die geest maar er is altijd wel een uitzondering te vinden.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 19:00

}> Ik heb ook een drumstel gehad... }>

Maar heb het toch bij zingen gehouden...
Heather Nova vind ik ook wel grappig Lachen
en ook Sheryl Crow (behalve dat eerste werk....)

Ik was vergeten dat ik voordat ik Smashing Pumpkins luisterde (pas sinds melon colly) al veel langer naar Sonic Youth luister Lachen

PJ Harvey ook erg leuk, maar nog steeds Morbid Angel = god of emptyness Lovers die vent ook wat een stuk *LOL*
"Bow to me faithfully, bow to me splendidly...."

Ik vind niemand een softy ofzo *LOL* ik bestempel het zo omdat het zo voelt *LOL* Ik vond KinkFM ook stukken beter in het begin...trouwens...

Hihihihihi, gaaf BART je hebt SYL gezien hahahaha was het nu meer verstaanbaar???
Ik kreeg als introductie op wat leuke muziek *LOL*
(vraag op 'weet je wat leuks?' aan een vriend, die zelfde muziek smaak deelt Lachen ) bandje met aan ene kant Marilyn Manson (I am the god of F Uck etc.)
en de andere kant Strapping Young Lad....

Ik heb HOLE live gezien, ze nam een Barbie aan vanuit het publiek, "Barbie is not your friend" brak het hoofd eraf, orderde toen iedereen met een Peark Jam T-shirt de zaal uit....
4 nummers speelden ze voordat ze bijna in gevecht ging met iemand op het balkon (Paradiso) en toen kwaad vertrok ....

Minder leuk vind mijn man het dat ik na een concert van Machine Head (1 jaar voor ik mijn man ontmoette), naderhand met leden van Machine Head in Amsterdam ben wezen stappen.
De gitarist had al een ander onderkomen dan de bus *LOL* Ik ben wezen stappen met de drummer, zanger en basgitarist, voornamelijk in Korsakoff.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: orri op 2001-10-19 20:07 ]</font>

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 19:45

Orri: Mwah, ik wil toch weleens met je meeten, na dit soort verhalen.....

Desiree: Kate Bush is idd ook mega! Vooral dat ene liedje 'the man with the child in his eyes'...geniaal nummer is dat.

nanana, we gaan niet offtopic nananana Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig