Wauw! Ik heb een loterij gewonnen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 14:54

Tyrza"]
[quote="#Ymke# schreef:
Foutje bedankt en een typisch geval van even apeldoorn bellen of zou het nep zijn ?


Wat denk jij? Tong uitsteken

Waarschijnlijk zijn het een stelletje Afrikanen die zo op de een of andere manier geld willen aftroggelen. Ik had zoiets een tijd geleden wel eens in het nieuws zien staan.
[/quote]


Klopt, het was op het nieuws. Ik weet niet of het om deze brief ging. Er werd gezegd dat je een enorm bedrag hebt gewonnen en dan moet je bellen, ze vragen dan om een nummer van geloof ik je creditcard of wat dan ook en plunderen ze de hele boel leeg. Maar nogmaals, ik weet niet meer exact of het om iets als dit ging.
Gut je zal t maar wel krijgen zeg, lang leve de dromen die uit kunnen komen...ik droom nog even verder.

DubbelFun

Berichten: 88691
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 15:16

Er was eens een juwelier die 'zoveel' jaar bestond. Als dank heeft hij aan zijn vaste cliëntele een bedanktbrief gestuurd met een 'edelsteen'.
Hierbij waren onder de honderden zirkonia's ook 30 echte diamantjes.
De bedoeling was dat die mensen bij hem lieten kontroleren welke de echte diamanten waren (in de hoop dat ze weer iets kochten bij hem).

De meeste mensen dachten dat het nep was en nu liggen er 'tig' diamanten in de vuilnisbak Cool

En dit verhaal is waar gebeurd

Moraal: je kunt ook té wantrouwig zijn, al geef je natuurlijk nooit je CC-nummer per telefoon aan iemand die je niet kent