Hellupie....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 08:56

Ik zit nu in het studiehuis (alweer?!) en we moesten van de lerares vragen maken op de computer.
Maarja, daar heeft Gerdientje geen zin! Ik ga liever bokken natuurlijk!
Maar die lerares komt steeds langslopen en dat is zo vervelend! Ik moet haar steeds in de gaten houden.
En als ze weer achter me langsloopt, dan zet ik snel de Microsoft Word aan (waar ik nog niets getypt heb) en ga ik schijnheilig in mn boek bladeren.
Maar ze heeft Psygologie gestudeert dus ze heeft vast wel door dat ik niet met mn huiswerk bezig ben

dit is echt een rotsituatie

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 09:00

Dat heb ik nou precies hetzelfde. Maar dan op mijn werk Haha!
elke keer als iemand langsloopt heel schijnheilig bokt minimaliseren en weer verder met [plannen......tutuduuuuuu Schijnheilig

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 09:03

Om door te hebben dat iemand niet met z'n huiswerk bezig is hoef je echt geen psychologie gestudeerd te hebben hoor... Haha!

Gelukkig mogen we hier gewoon internetten tussen het werk door, daar ben ik wel blij mee. Lachen

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 11:05

Hahaha bij ons opschool hebben we alleen maar leraren die willen zitten, hendy Lachen

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 11:42

Ik heb nu ook practicum, al m'n gewelsige grafeikjes zijn af, ik met nog een begeleidende tekst schrijven maar daar heb ik geen zin in, dus ff bokken....zeggenz e niks van, ik doe gewoon alsof het gewoon is.....je mag hier trouwens ook gewoon weggaan als je er zat van bent Lachen