studenten op bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 17:31

Ik ben tweedejaarst biomedische technologie, studeer in enschede en woon daar ook op kamers. Ik zit sinds een maand in het societeitsbestuur van een algemene studentenvereniging. algemeen wil zeggen: niet corporaal, na de inauguratie is iedereen gelijk, of je nou eerste of tiende jaars bent.

Wat ik wel jammer vindt is dat iedereen bij het woord ontgroening meteen aan de corporale ontgroeningen denkt. De meeste ontgroeningen zijn veel minder. Bij ons is de ontgroening een weekend kamp, met daarna nog een week waarin er elke avond activiteiten zijn. Het kamp is bedoeld om een band te krijgen met de mensen waarme eje het doet, de vereniging te leren kennen (waar staat de club voor) enz. Het is NIET bedoeld om je de grond in te stampen, echt jammer van de vooroordelen daarover...

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 22:38

Amberto schreef:
Ik woon in Santpoort en het klopt idd dat Amphitrite de Jopenrace organiseert! Wel komen he?!
Ik heb btw geen ontgroening oid, het gaat er allemaal heel gemoedelijk aan toe en het grote voordeel van de roeivereniging vind ik dat er niet zoveel "wannabe's" bij zitten. Het is heel gevarieerd en dus ook heek gezellig Lachen


Als ik niet op vakantie ben (is nog niet zeker) zal ik daar ook vast wel zijn... Start jij ook de OCT of OOCUZ finale 30 juni? Wij zitten in de finale (en liggen er wrschnlk na de eerste ronde uit aangezien we 8e in de poule waren en er in onze poule 8 door mochten Knipoog...

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:39

Ik ben net klaar met mijn opleiding directiesecretaresse, en in september ga ik studeren aan de Fontys in Tilburg. Opleiding => Pedagogiek.
Ben erug benieuwd, want ik denk dat dit me meer ligt als directiesecretaresse.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:58

Ook een erg groot verschil, maar Pedagogiek is erg leuk!
Ik ga waarschijnlijk hierna nog 2 jaar naar de uni in Groningen , Orthopedagogiek.

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 15:25

Amberto schreef:
Ik woon in Santpoort en het klopt idd dat Amphitrite de Jopenrace organiseert! Wel komen he?!
Ik heb btw geen ontgroening oid, het gaat er allemaal heel gemoedelijk aan toe en het grote voordeel van de roeivereniging vind ik dat er niet zoveel "wannabe's" bij zitten. Het is heel gevarieerd en dus ook heek gezellig Lachen


okej dat is ook best in de buurt idd.
grappig wel Haha!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 16:06

bijna 2e jaars sph deeltijd Lachen daarnaast werk ik 28 uur op een woongroep voor verstandelijk gehandicapten met ernstige gedragsproblemen!
en dat bevalt me prima!