Gratis dingen van leveranciers na klacht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 20:45

zo lijkt wel een luceratieve business zo. Ik ga het in ieder geval vaker proberen. Een mailtje sturen kost niets. Ik had pas een zak biks waar een beschimmelde wortel inzat ook wel ranzig.

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 20:53

Een keer een pak Brinta dat na een week onaangebroken in de kast helemaal bol stond. Bleek vol met maden te zitten Misselijk
Keurig een heel pakket terug gekregen met van alles en nog wat!

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:07

K heb een keer een gevulde koek gehad waar een stuk blauw plastic inzat Misselijk
Ik heb een brief gestuurd met het stukje plastic erbij,het bleek een stuk zak te zijn van een van de ingredienten die in de koekjes gaan.
Ik kreeg een paar maanden later een enorme doos toegestuurd met het hele assoriment koekjes Tong uitsteken
Had dat niet verwacht maar het was wel lekker......

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 21:14

Margreet schreef:
Een keer een pak Brinta dat na een week onaangebroken in de kast helemaal bol stond. Bleek vol met maden te zitten Misselijk
Keurig een heel pakket terug gekregen met van alles en nog wat!

maar wil/durf je dat dan nog wel te eten? *ril*

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 22:15

Ik at het toch al niet en nu al helemaal niet meer! Maar verder wordt het hier in huis nog gewoon gegeten hoor, hij liever dan ik...

Ik vind het wel heel netjes van zo'n fabrikant, als je het zo oplost raak je je goede naam niet kwijt!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 22:19

Vorig jaar kochten we op het werk om de beurt een zak M&M's. Er zaten een keer een paar nogal misvormde M&M's tussen. Wij hadden vervolgens de zak teruggestuurd (zaten nog maar een paar in), met een verschrikkelijk overdreven formele brief erbij. We hebben zo ontzettend gelachen én een nieuwe zak M&M's gekregen! OK dan!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 22:22

Ik heb wel eens een zakje felix-kattenstaafjes die de katten op ingenieuze wijze hadden geplunderd en met hun nagels hadden opgekrabd met als resultaat een leeg zakje vol met gaatjes, opgestuurd met een briefje erbij dat de katten toch wel fan waren. Ik kreeg 4 nieuwe zakjes thuisgestuurd.