Video onthoofding Amerikaan.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:54

LuvdaTossa"]
[quote="petraaken schreef:
Hij was geen soldaat maar een gewone Amerikaanse burger met een eigen bedrijfje die daar zendmasten of zo ging plaatsen.


Wie doet dat nou Verward In deze tijd in Irak gaan zitten als Amerikaan! Je weet toch hoe diep de haat zit naar de Amerikanen toe? Of zie ik dat verkeerd Verward
[/quote]
Dat doen ze om te HELPEN!

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:55

dat was ook de enige reden voor die oorlog in Irak.

Inderdaad Desiree die Irakezen dachten waarschijnlijk dat hun land in een week tijd heropgebouwd zou zijn. tsss, van naïviteit gesproken. Zelf doen ze eigenlijk ook niet veel aan hun situatie. Ze laten het de Amerikanen en Britten maar oplossen. Maar ze staan wel hele dagen met hun armen in de lucht te zwaaien van Allah dit en dat. Ze zouden beter die armen gaan gebruiken om te werken. Niet werken is geen geld en dus ook geen verbetering op hun situatie.

petraaken

Berichten: 44210
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:57

LuvdaTossa"]
[quote="petraaken schreef:
Hij was geen soldaat maar een gewone Amerikaanse burger met een eigen bedrijfje die daar zendmasten of zo ging plaatsen.


Wie doet dat nou Verward In deze tijd in Irak gaan zitten als Amerikaan! Je weet toch hoe diep de haat zit naar de Amerikanen toe? Of zie ik dat verkeerd Verward
[/quote]

Als die Irakezen het niet doen moet iemand anders het maar doen hé. Alleen zijn de vredelievende burgers hiervan het slachtoffer.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:57

Ik vind het echt erg voor die mensen die die man kennen.
Maar ze doen hetzelfde als die amerikanen, dus eigenlijk is dit niks vergeleken met wat die amerikanen doen .
Hier maken ze zich wel druk om, maar irakesen, die mishandeld verkracht(seksueel misbruikt) en hondjes moeten spelen
En als ze niet mee willen doen, ook nog een pistool tegen hun hoofd krijgen Boos! .Hier krijgen die irakesen zeker levenslang voor, maar die amerikanen zullen niet eens langer dan 5 jaar krijgen Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:58

helpen? De VS zit daar vanwege de olie!

lies

Berichten: 9630
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:58

Desiree"]
[quote="lis"]
Er zijn al 100-en onschuldige Iraakse burgers omgekomen in deze oorlog, dus ik denk dat je het niet op een weegschaal moet gaan leggen, want die slaat dan echt de andere kant uit.
[/quote]
ja, maar het was hen te doen als wraak op de martelingen van de irakese gevangenen. DAt hebben ze gezegd. en het ging hun niet om eerder verloren levens in Irak. Want dan hadden ze dat er ook wel expliciet bij vermeld.
[/quote]
Er zijn ook Irakezen doodgeschopt en -geslagen in de gevangenissen.

[quote="Desiree"]
[quote="petraaken schreef:
Hij was geen soldaat maar een gewone Amerikaanse burger met een eigen bedrijfje die daar zendmasten of zo ging plaatsen.

ja, hij wilde geloof ik helpen met de opbouw van de infrastructuur. Wordt ook al niet echt gewaardeerd. Ik snap niet dat Bush die irakezen niet hardstikke laat stikken en zijn mensen terugtrekt. Misschien toch die olie weer he.
[/quote]

Natuurlijk gaat het om olie, daar is deze oorlog om begonnen. Weggaan en de Irakezen laten stikken is wel erg de omgekeerde wereld. Bush de Irakezen helpen??

Ja, van de regen in de drup.. Scheve mond

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:03

niet normaal Verdrietig

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:06

Toen ik het vanmorgen in de krant las kreeg ik er echt een raar gevoel van. Scheve mond Er stond ook al een groot stuk over de Nederlandse omgekomen militair.
We zullen nooit begrijpen waarom deze oorlog nou moest.... Zal het echt allemaal om die olie gaan om die macht. Ik hoop dat er niet nog meer onschuldige burgers er aan omkomen.
Als de Nederlandse regering nou ook eens hun militairen terug zal roepen, maar nee dat doen ze weer niet.....

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:12

En dan noemen ze het leger: "vechten voor het vaderland"... Volgens mij is Irak geen vaderland voor de nederlanders.
Ik heb de onthoofding gezien, ik ben veel gewend en ben niet snel vies van iets. Het enige wat ik echt rot vond om te kijken is dat het niet in een slag is gebeurd maar dat ze hebben moeten snijden.
Je krijgt er wel een raar gevoel bij omdat het ECHTE beelden zijn. In een film zie je dit ook wel maar dan zonder gevoel.
Ik vraag me af of die amerikaan wist wat hem te wachten stond. Ik vond hem zo rustig namelijk Verward

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:24

Oh, ik heb toch echt een flink sterke maag voor schokkende beelden, maar van dit filmpje werd ik echt misselijk... Echt grof ook hoe het gaat zeg maar... Bleghhh... Oei, ik moet er even niet teveel bij nadenken...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:27

Dat is wat ik zei.. Je weet dat dit echte beelden zijn en geen reconstructie ofzo.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:29

Ik heb de video nu ook gezien.
Dat die lui mogen branden in de hel!

Ze hadden tenminste een bijl kunnen gebruiken zodat het in een keer er af was.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:30

Waar gaat het heen ...

Ik ga het filmpje niet kijken, ik weet wat er gebeurd.. Boos!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:44

Desiree, idd, gewoon in één klap over en niet zoals dit, oh wat is dit een grove manier...

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:47

Ik heb nu helemaal geen behoefte meer omdat filmje te zien. Scheve mond

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:52

Walgelijk na het zien van dat filmpje Verdrietig Scheve mond
Hij verzet zich dus echt wel!!
bah nu ben ik echt misselijk. Scheve mond

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 11:22

Ja echt te erg voor woorden....
Er stond laatst in Metro ook al zulke nare foto's.... hoe de amerikanen de Irakezen aan het martelen waren

Eigenlijk moeten ze dit niet in de publiciteit doen... lekker in de doofpot en weg ermee. Het fijne van wat daar daadwerkelijk gebeurd weten wij toch niet! En door dit soort dingen te laten zien trekken wij verkeerde conclussies... Want zo heilig zijn die amerikanen ook niet.

Eigenlijk moet alles zich terug trekken en die mensen ZELF een nieuw leven op laten bouwen. Financeer ze als je ze dan zo nodig moet helpen... maar dit word steeds grimmiger en het word er zeker niet beter op.

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 11:25

Echt verschrikkelijk dat filmpje...
Walgelijk gewoon!!!
Mn maag draaide om.. bah!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 11:25

Ik vind het een beetje flauw om te zeggen bij elke gruweldaad van irakezen "ja maar amerikanen... ook....".
Net of dat de boel rechtvaardigt.

Die soldaten die de irakezen mishandelen worden er op afgerekend. Het is over de hele wereld zwaar afgekeurd en ik denk dat ook hun prive omgeving erg in ze teleurgesteld is.

El Quada hoeft zich daar niet mee te bemoeien en ze hoeven al helemaal niet iemand er op af te rekenen die niet eens als soldaat daarnaartoe is gegaan maar juist met het doel om er te helpen. En dan al HELEMAAL niet op zo'n manier. Want ik vind de manier waarop ze onthoofden toch echt erger dan de mishandelingen van de irakezen.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 11:30

Maar wie kijkt er nou naar dat filmpje???? Ik kan daar niet naar kijken hoor.... Werd vanmorgen al onpasselijk toen ik het gecencureerde filmpje zag Verdrietig

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 11:31

Amen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 11:31

Bepaalde dingen kun je je niet voorstellen zonder dat je ze met eigen ogen gezien hebt.

Tinus19
Berichten: 269
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 11:38

Heb 'm net ook gezien, puur uit nieuwsgierigheid... Bloos
Echt vreselijk...

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 11:39

Desiree schreef:
Bepaalde dingen kun je je niet voorstellen zonder dat je ze met eigen ogen gezien hebt.



Als ik zo lees wat er allemaal door bokkers geschreven is hoef ik niet te kijken..... Krijg zo al kippetjesvel Misselijk Verdrietig

Heb er gewoon geen woorden voor.... Dat mensen elkaar dit aan kunnen doen..... Kan het niet vatten Verdrietig
Woon ik hier vredig met mijn familie..... en daar maken ze elkaar lachend af voor Allah.... want dat werd geroepen.... kan er met mn verstand niet bij

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:04

Ik krijg pijn in mn buik van het idee alleen al Verdrietig .
Dat filmpje ga ik ook echt niet kijken.

Ik snap dit soort dingen gewoon echt niet Scheve mond
Ik snap ook niet hoe ze die gevangenen konden mishandelen.

Hoe kunnen mensen zo hard zijn he ? Of hoeveel moet je meegemaakt hebben om zo hard te worden Scheve mond