Alleen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-01 00:22

ben ik hiert nu alleen? ik ben suuuuper moe, maar ik kan niet slapen!! iemand misschien tips? misschien komt het door de zomer tijd, maar datlijkt me sterk..

astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 00:25

je bent niet alleen ik denk dat het door de zomertijd komt ben ook moe ,maar kan niet in slaap komen .
bij mij helpt het vaak als ik zachtjes muziek op de achtergrond hoor
lekker ontspannend

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-01 00:28

ja heb ik altijd, ikheb altijd 538 aan, op sleep een kwartier, normaal slaap ik binnen een kwartier zodra ik in bed stap.. maar nu dus niet.. aaah de kat was wel lief bij me komen liggen, maar die ligt zo hardteknorren dat ik er alleen maar wakker van blijf... en dr is ook nog eens niks op de tv, dus ben ik maar weer achter mn pctje gekropen Lachen

astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 00:34

ik las in je profile dat je ook een hart-patient bent hoe ga jij daar mee om nu je ouder bent sorry dat ik het zo op de man af vraag ,maar ben daar nieuwsgierig naar ,omdat jolanda ook een hart afwijking heeft en zou dus niet weten hoe ze daar later mee om zou gaan

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-01 01:12

um, hoe ik daar nu mee omga.. um, vrij normaal denk ik..
(wat heeft jolande als ik vragen mag??)
het is voor mij niet echt een gevoelig onderwerp, en ik kan dr best grapjes overmaken enzo, maar ik ben er toch wel serieus over, over het algemeen..
'k vind het moeilijk om te zeggen hoe ik d'r mee om ga eigenlijk.. ik moet zeggen dat ik er eigenlijk nu pas helemaal achter ben hoe het nou allemaal zit met wat ik nou precies heb en wat er is gedaan met die operaties enzo..
ik ben er wel open over, iedereen die het wil weten mag het weten, maar ik zal het niet gauw uitmezelf vertellen...
als je meer wil weten, je roept maar Knipoog

p.s maakt mij niet uit hoe je het vraagt!

astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-01 12:11

jolanda is geboren met een half hart.
toen ze 9 weken oud was is dus geopereerd heeft een donor longslagader en een donor hartklep,op dit moment gaat het redelijk goed met haar vorig jaar is ze voor het laatst geopereerd op zich is die goed gegaan alleen haar druk op haar hartklep die is te groot is op dit moment 3.8 haar klepje is ook wat aan het verschuiven ,weet op dit moment niet hoe ze dat willen oplossen.
en bedankt dat je er zo open in bent