Gisterochtend reed ik met mijn brommertje naar de wei. (brom brom). Ik was nog niet helemaal wakker, aangezien ik zaterdagnacht pas om 7 uur 's ochtens (zondags dus) thuiskwam, en maar 2 uurtjes heb geslapen.
Maar goed, ik ga verder: ik reed daar dus met mijn brommie. Ik heb hem al 2 jaar, en nog nooooooit gevallen.
Ik keer de oprit op (grind) en daar lagen heel veel bladeren (tja, dat heb je wel eens in de herfst...).
En het was glibber glibber, en carola lag op de grond.
Het ging heel zacht, en niets aan de hand. Alleen een schaafwondje aan m'n vinger.
Dus paarden gevoerd, uitgemest, hooi opgeschud, omkleden en snel naar school.
Op de terugweg naar huis ff tanken, want m'n benzine was bijna op. En daar ging het mis:
Ik kreeg een scheut benzine over m'n vinger (AUW!). Maar goed, ff snel uitspoelen, en naar de paarden om te rijden.
Lekker 3 uur in het bos gereden (het was zulk lekker weer...), en weer allemaal vieze paardenklusjes gedaan.
Geslapen, en weer een dag geleefd zoals een paardenmens doet.
Nu, is m'n vingertje helemaal dik en het is helemaal aan het etteren en ontsteken... ziet er niet zo lekker uit... Echt gigantisch ranzig, maar ja, ik vind het wel humor: typeerd mijzelf weer zo lekker....