)Ik werk op de planning waar ze de cameramensen en geluidmensen etc. inplannen in de verschillende sets in de studios bij bijv, programma's als Barend en van Dorp, Nieuws, Zwakste schakel etc.
Vanochtend ging ik eerst een beetje helpen op de set van de zwakste schakel (oja, chazia Mourali ook bn'er maar die vind ik zooo nep) Was heel leuk, alleen wel echt heel irri, alles moet echt tig keer over!! Okee terwijl ik dit aan het schrijven ben, wordt ik door Robert die hier ook werkt gevraagd of ik ff mee wil naar de studio. (Ik ben daar nu net van terug) Wij naar studio 2. Daar beginnen zo de opnamens voor RTL Boulevard. Beau van Erven Dorens zit in de kleedkamers. Ik daar naartoe. Herkent ie mij!! Ik ken hem ook al, hij komt oorspronkelijk ook uit Bloemendaal. "ja, zegt ie, ik heb je wel eens gezien" *glunder* Verder vond ik hem echt een arrogante kwal, maar ok, tis bn'er
We zijn ook nog ff bij regie en geluid gaan kijken echt supercool!!
Daarna nog ff stukje opname gezien (cameraman was heeeeel cute
) Helaaspindakaas ben ik niet in beeld. Of althans misschien wel niet zo helaas voor de tvkijkers( }> ) nee hoor ik ben helemaal niet eng ofzo... God wat een zelfvertrouwen. Maar goed ik wilde dus vertellen over mijn fijne dagje bokken. Tussen vanochtend de zwakste schakel en nu RTL boulevard heb ik de hele tijd binnen op kantoor gezeten, alleen was het heel rustig en niets te doen, dus ik heb gewoon de hele middag gebokt!
Erg prettig was dat!