Hardcore liefhebbers ( gabbers)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:08

Hoe te hakken? Haha dat is niet echt uit te leggen Scheve mond Er is niet echt een manier tegenwoordig. Iedereen doet wat anders Tong uitsteken

Toen ik in groep 8 zat had ik ook aussie's en nikes. Maar voor mij was dat echt de Menthal Theo & Charlie Lownoise periode. Die nummers zijn echt mn jeugdsentiment Knipoog
Het begon met happy hardcore en 'groeide' naar de echte hardcore naarmate ik ouder werd. Het is er letterlijk ingestampt bij mij Haha!

Ik ben helemaal gek van Dj Outblast, Catscan en Nosferatu. Daar ken ik helemaal op los gaan!!

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:13

Bleghhhhhh, ben geen hardcore die hard type... maar als ik er goed voor ga *hint* dan gaat een goeie diepe bass op een 180 bpm er wel in Lachen en ehm nah anders ook wel Lachen

Jah ga naar DefQon (wel een ik-ben-een-bokt-meisje-meeting heej Tong uitsteken) en Sensation Black... is weer de tijd van de feesten... heb dat in de winter helemaal niet gehad maar ga der weer voor. Laatste feestje was het koude poedersuiker Decibel Outdoor vorig jaar. Ga daar iig niet heen, vond et maar koud daaro :S

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:15

Neophyte en Nosferatu zijn echt gaaf!! Haha! (heerlijk staan hakken op afgelopen Thunderdome Haha! )
Gabber ben je als je het gabbergevoel hebt, niet door je kleding (al loop ik wel vaak in mn aus met mn maxjes Bloos ) (ff voor Feetje Knipoog )

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 22:17

Afbeelding

Me tattootje Geld, geld!

Predator

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:18

OK dan! gave tattoo!!!!

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:19

Citaat:
koude poedersuikerfeest


Whahahaha wist ook niet wat ik hier typte en nee ik ben gewoon bij de tijd Lachen

Maar mooie tattoo Smurfie Lachen strak hoor. Doe mij maar gewoon relaxte muziek ala 160/180 bpm... dus niet te snel heej Lachen maar wel lekkere zwaardere bassen Lachen

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 22:21

ik maak zelf ook tracks Lachen maar das terror hahahahaha

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 22:21

Thanxx al Haha! Haha! Ben zeker blij met me tattootje Haha!

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:22

Maar je was er wel vroeg bij dan... je bent nu 18 toch?

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 22:24

Behoorlijk Lachen Mijn exvriend was wat ouder als mij heb der 3 jaar meegehad hij was toen 15 en ik 12 en ik heb het daar van meegekregen Lachen

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:26

Jahdas wel vroeg erbij maar dan heb je het er wel ingegoten gekregen. Ikzelf ontdekte het na mijn eerste feestje Lovepararde, dat was wel overweldigend. Dat was in 2000, toen was ik echt net 18. Jahaaa was een laatbloeier Lachen en daarna ging het wel ff door tot zomer 2003, al ging ik niet elk weekend. Nu komt het vanzelf wel weer deze zomer Lachen iig DefQon, lekker buiten Lachen jij ook?

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 22:27

Ik ben partyfotograaf dus dat scheelt wel dus ben meestal 2 x per weekeind aan het feesten en foto's maken..Meestal maak ik aan het begin en aan het einde foto's en de rest van de nacht beesten Haha! hahaha..

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:29

Ahaaaa foto's komen maken dan @ DefQon Lachen Foto van de Paarden-boktmeeting ehm als er uberhaupt tenminste mensen komen hahaha!

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 22:36

Ik ben der ook op defQon Haha! hahaha maar we gaan geen foto's maken Lachen Want we krijgen geen toestemming van Q-dance :@

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 22:37


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:07

Feetje schreef:
Nordcore is toch een Duits terrorlabel? Verward

dacht ik ook ja. Daar vind ik dus echt geen bal aan echt hele vage muziek. Heb ook een keer een terrorbandje in bezit gekregen

LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:44

Mariek87"]
[quote="LePopp schreef:
ik heb niet echt een hardcore liefhebber, meer een hardstyle fan. Al vind ik het af en toe geen probleem om Promo of Catscan te horen Haha!. Er zitten trouwens erg veel nummers tussen waarvan je denkt, waar gaat dit over, alleen maar een bass-line...en dat vind ik erg boring...


Chris, jij bent bekeerd, weet je nog Schijnheilig
[/quote]

helaas enigszins wel jah... Tong uitsteken ik moet binnenkort mee naar een party in de swetser Scheve mond

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 18:01

Ik ben geen gabber, hou wel van hardcore, heb ook veel 'gabbervrienden'. Ik vind vooral Neophyte geweldig.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:30

Smurfie schreef:
Afbeelding

Me tattootje Geld, geld!


eeeeeej! zelfde tattoo als me vriendin! alleen zij hebt die van voor zeg maar Haha!

ik ben totaal geen hardcore type

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:18

Citaat:
Ik ben der ook op defQon hahaha maar we gaan geen foto's maken Want we krijgen geen toestemming van Q-dance


Owh minder dan Smurfie Verward maar ehm wel paardenmeeting Tong uitsteken doen we toch foto's maken maar dan niet officieel, mits er dus meer gaan Lachen maar ehm wie dan dus????????????

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:39

Mistic"]
[quote="Misja schreef:
Ik wás een echte gabber, maar dat is alweer zo'n 6 / 7 jaar geleden.. Nu kan ik het nog steeds wel luisteren, alleen niet te veel en niet te lang. Maar een nummertje Promo tussendoor...ben ik niet vies van Haha!
Ben nu overgelopen naar hardstyle.. wat feestjes betreft dan


Bij mij precies hetzelfde Haha!
[/quote]

Zoiets geldt voor mij ook alleen was ik in de echte '' gabbertijd '' een inieminie gabbertjes was toen misschien 10 ofzo !
Nu indd meer Hardstyle en de wat ruigere Techno qua feestjes !

Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:12

LePopp"]
[quote="Mariek87"][quote="LePopp schreef:
ik heb niet echt een hardcore liefhebber, meer een hardstyle fan. Al vind ik het af en toe geen probleem om Promo of Catscan te horen Haha!. Er zitten trouwens erg veel nummers tussen waarvan je denkt, waar gaat dit over, alleen maar een bass-line...en dat vind ik erg boring...


Chris, jij bent bekeerd, weet je nog Schijnheilig
[/quote]

helaas enigszins wel jah... Tong uitsteken ik moet binnenkort mee naar een party in de swetser Scheve mond
[/quote]

Hihi, geef maar toe dat je dat niet erg vindt Knipoog

Go Chris Haha!

buitenruiterJarig

Berichten: 160
Geregistreerd: 23-04-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:21

Wij doen altijd hardcore!! met po(r)nyspelletjes en twixen!!! Haha!:P

*ben een paar weken terug naar 10-jarige jubileumtoer van Charly Lownoise & Mental Theo geweest in Duitsland.. was wel lache!*

LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 23:55

Mariek87"]
[quote="LePopp"][quote="Mariek87"]
[quote="LePopp schreef:
ik heb niet echt een hardcore liefhebber, meer een hardstyle fan. Al vind ik het af en toe geen probleem om Promo of Catscan te horen Haha!. Er zitten trouwens erg veel nummers tussen waarvan je denkt, waar gaat dit over, alleen maar een bass-line...en dat vind ik erg boring...


Chris, jij bent bekeerd, weet je nog Schijnheilig
[/quote]

helaas enigszins wel jah... Tong uitsteken ik moet binnenkort mee naar een party in de swetser Scheve mond
[/quote]

Hihi, geef maar toe dat je dat niet erg vindt Knipoog

Go Chris Haha!
[/quote]

ik twijfel Tong uitsteken Ik denk dat het zelf best goed weten Haha! we raken offtopic...

Ik zou graag naar DEFQON 1 willen dit jaar, maar dit is precies voor de laatste tentamen week van het jaar en kan het dus beter niet doen Boos! zeker nu ik vandaag te horen heb gekregen dat er nog 1 bij is gekomen Boos!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 10:00

heb het al gezegd... ik sta achter de bar op defqon.
@miss_blimm: helaas nog niet het uitzendbureau gevonden dat mensen regelt voor dat soort feesten. Waarschijnlijk zie ik wel een stel uitzendkrachten op defqon en zal het dan eens goed vragen Lachen